JohnnyTotal Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Jag känner mig helt borta nu, när jag sen en tid tillbaks inte kan se apples videor på deras egen sida med Safari. Det går med firefox, men jag är för dum för att fatta vilka inställningar jag har ändrat på för att ställa till det så här för mig. I inställningar har jag inte blockerat pop up fönster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
climacx Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Det kan vara DivX-tilläggen som ställer till det. Jag hade samma felbeteende och hittade DivX som boven i dramat. Kolla i Safari ->Inställningar ->Tillägg ifall du har några DivX installerade. Kan vara ett eller flera. Bocka ur samtliga DivX i Aktivera-rutorna. Safari bör funka nu, om nu felet var som förmodat (och om det inte är något annat/mer som spökar för dej). Buu iaf för DivX för att inte ha hängt med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyTotal Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Tack för tipset, ska kolla senar i kväll Link to comment Share on other sites More sharing options...
no(s)witch Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Det kan vara DivX-tilläggen som ställer till det. Jag hade samma felbeteende och hittade DivX som boven i dramat. Kolla i Safari ->Inställningar ->Tillägg ifall du har några DivX installerade. Kan vara ett eller flera. Bocka ur samtliga DivX i Aktivera-rutorna. Safari bör funka nu, om nu felet var som förmodat (och om det inte är något annat/mer som spökar för dej). Buu iaf för DivX för att inte ha hängt med. Tack för tipset! Hade samma problem, jag med. Mycket irriterande. Stängde av DivX-skiten och Safari, inte bara fungerar, utan även startar klart snabbare än innan. Tack! Hur gick det för dej, JohnnyTotal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
climacx Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Tipset fungerade visst där med (fick ett pm) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.