Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Går ej att uppdatera 10.6.3 till 10.6.8

Zaphyr

Recommended Posts

Hejsan, har en MacBook 5,1 som kom med Leopard. Köpte sen snowleopard och gjorde en formatering och lade in denna.

Sen i dag fick jag den briljanta idén att jag skulle formatera om igen för att få en renare dator. Så jag slängde i SnowLeopard skivan, Raderade HD och lade in en ren Snowleopard 10.6.3. Nu när jag trycker på uppdatera så laddar den hem ett paket som ska uppdatera till 10.6.8 men det avbryts varenda gång när den ska installera, får bara att det är fel på paketet.

Någon som vet vad man kan göra?

Tacksam för hjälp

Prova ta den från Apples nerladdningssida

http://support.apple.com/downloads/

Vi har haft liknande problem här, och det berodde på internetleverantören, prova även ladda ner hos någon kompis som har bredband ( annan leverantör)

Prova ta den från Apples nerladdningssida

http://support.apple.com/downloads/

Vi har haft liknande problem här, och det berodde på internetleverantören, prova även ladda ner hos någon kompis som har bredband ( annan leverantör)

Tack för svaret, tog hem den och fick upp att verifieringen misslyckades..

Ska testa hos en kompis i helgen..

Konstigt att de skulle kunna bero på leverantören? har ju funkat innan..

Stort tack för hjälpen!

När jag startade datorn imorse provade jag köra en uppdatering som vanligt o klickade bara i 10.6.8 uppdateringen och det funkade fint!. så nu är Snow uppdaterat.

Men alla de andra uppdateringarna får samma fel. Skulle prova deleta filerna som det står om i trådarna ovan men jag har inte de filer eller mapparna på min dator...

Hmm, det fungerade att uppdatera om jag bara uppdaterade en sak i taget, så nu är allt uppdaterat. Tack för hjälpen. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...