Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

God morgon!

fps

Rekommendera Poster

God morgon på er alla :)

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • Svars 13,1k
  • Created
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

• Jarting

1131

• rickard1234

1086

• friend

989

• Pocahontas

796

Mest aktiva i detta ämne

Populära inlägg

Morrn morrn! Inte så kul dag idag - fick veta igår att min bästa vän valde att avsluta livet i fredags.   Leif - jag saknar dig!!   ??

Gomorron gomorron!! (9h förskott)

God morgon.... trots att jag inte är på mitt bästa humör....  uppdämd ilska över vården.... ska ringa vårdcentralen senare idag när jag har mer "fakta"... återkommer...

Uppladdade bilder

Forumet segade, men tillslut kan jag säga:

Hej på sig och morgonen god önskas eder. animal-smiley-085.gif

Länk till inlägg
God morgon... :hihihi:

Studiedag? :behave:

Länk till inlägg
katzenklavier

Han har ju lov hela sommaren dumbom :utskallning: Eller iaf till Augusti :P

Länk till inlägg
Sent du vaknade idag...!

Vaknade faktiskt tidigare men forumet strulade och jag kunde inte skriva då, sedan va jag ute en sväng och handlade :)

Han har ju lov hela sommaren dumbom :utskallning: Eller iaf till Augusti :P

Japp till den 20 Augusti :)

Länk till inlägg
katzenklavier
Japp till den 20 Augusti :)

Då hinner du till forumträffen i Sthlm alltså :w00t: ?

Länk till inlägg
Då hinner du till forumträffen i Sthlm alltså :w00t: ?

Kanske :)

Länk till inlägg

God morgon ^_^ TGIF :skondans::gaspar::kaffe:

Länk till inlägg

God morgon på er.

I dag får cykeln stå och jag tar bilen.

Länk till inlägg
OzzieWild
God morgon ^_^ TGIF :skondans::gaspar::kaffe:

:w00t: Det gick fortare än jag trodde :pompoms:

God morgon förresten :P

Redigerad av OzzieWild
Länk till inlägg
:w00t: Det gick fortare än jag trodde :pompoms:

God morgon förresten :P

Snart ligger vi i våra sängar på ålderdomshemmet och skriver samma sak om livet :D

Länk till inlägg
OzzieWild
Snart ligger vi i våra sängar på ålderdomshemmet och skriver samma sak om livet :D

:lol: Måste säga att jag ser fram emot pensionen :P Tänk att vakna vid 10 och undra; "Vad i hela friden skall jag hitta på idag?" Sen hoppar man in i sin enorma lyx-sedan (750, CL 600 el motsv) och ramlar ner till "klubben" och spelar boule med sina polare :P Mmmmm....

Länk till inlägg
:lol: Måste säga att jag ser fram emot pensionen :P Tänk att vakna vid 10 och undra; "Vad i hela friden skall jag hitta på idag?" Sen hoppar man in i sin enorma lyx-sedan (750, CL 600 el motsv) och ramlar ner till "klubben" och spelar boule med sina polare :P Mmmmm....

Haha ja det kanske inte är så dumt :D Man kanske skulle starta en rockklubb för seniorer :shifty: Pensionärsleg krävs, annars kommen man inte in! :behave: De som är för tunnhåriga får låna Black Metal-peruker i baren :P

Länk till inlägg

Morrn morrrn! Underbar morgon. första gången jag tar fram datorn när jag vaknar och lägger den i knät i sängen och bara njuter :D

Länk till inlägg
Morrn morrrn! Underbar morgon. första gången jag tar fram datorn när jag vaknar och lägger den i knät i sängen och bara njuter :D

Den är en härlig känsla :D Så du har redan vaknat förresten :behave: Då får du låtsas att du sover sen när vi ringer och väcker dig :rolleyes:

Länk till inlägg
OzzieWild
Haha ja det kanske inte är så dumt :D Man kanske skulle starta en rockklubb för seniorer :shifty: Pensionärsleg krävs, annars kommen man inte in! :behave: De som är för tunnhåriga får låna Black Metal-peruker i baren :P

:lol: Isf får man ju ha någon form av permobil-parkering. Kanske en vakt utanför som parkerar permobilen åt en, så får man en biljett. Så där häftigt som man ser på TV ;)

Länk till inlägg
katzenklavier

Bara att kontakta Rolling Stones ^_^

gOD MORGON!

Länk till inlägg
:lol: Isf får man ju ha någon form av permobil-parkering. Kanske en vakt utanför som parkerar permobilen åt en, så får man en biljett. Så där häftigt som man ser på TV ;)

hahaha :lol: jaa, och större sällskap skulle kunna beställa seniortaxi till och från stället i en limousine-permobil (permosine) :P

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...