Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Alla appar stängs ned (iPhone 4)


Viickan

Rekommendera Poster

Har en iPhone 4 som jag haft i några månader utan att några speciella problem uppstått.

Men igår dog den för att batteriet tog slut, laddade den och startade den igen, och nu funkar inte apparna? Dom stängs ner så fort jag trycker på dom, meddelandet, safari, inställningar, bilder och allt funkar, men inte de andra apparna.

Blir helt knäpp, har försökt att starta om den ett antal ggr, låtit den ligga avstäng och ladda hela natten, men det är samma sak fortfarande.

Någon som vet vad jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återställ telefonen i iTunes. Ta en säkerhetskopia innan om iTunes inte redan är inställd på att ta en säkerhetskopia när du ansluter telefonen. (om du högerklickar på din telefon i iTunes kan du välja spara säkerhetskopia).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft det problemet, gå in på APP-Store, ladda ner något gratis randomspel och låt det ladda klart så ska appsen funka! Hänt så på mig två gånger och det funkade

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en iPhone 4 som jag haft i några månader utan att några speciella problem uppstått.

Men igår dog den för att batteriet tog slut, laddade den och startade den igen, och nu funkar inte apparna? Dom stängs ner så fort jag trycker på dom, meddelandet, safari, inställningar, bilder och allt funkar, men inte de andra apparna.

Blir helt knäpp, har försökt att starta om den ett antal ggr, låtit den ligga avstäng och ladda hela natten, men det är samma sak fortfarande.

Någon som vet vad jag kan göra?

 

Hade samma problem jag tog bort apparna och installerade om dom.efter det har dom funka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft det problemet, gå in på APP-Store, ladda ner något gratis randomspel och låt det ladda klart så ska appsen funka! Hänt så på mig två gånger och det funkade

:D

Testade detta lite random igår, och visst funkade det!

Riktigt skumt alltså..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...