Nevzorus Postad 3 november, 2011 Share Postad 3 november, 2011 Det är något fel på min iMessage, den funkade inte först så jag testade att av-aktivera sen aktivera igen... Den ber mig om mitt Apple-Id lösen, jag skriver in det men det står Avaktiverar Aktivering hela tiden osv, hjälp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eskillawl Postad 3 november, 2011 Share Postad 3 november, 2011 Hej! Prova med att starta om produkten. Hjälper det inte så kontrollera att du är ansluten till 3G eller Wifi. Annars finns det nog inte mycket mer att göra. Doesnt work? Call Apple Support! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevzorus Postad 3 november, 2011 Författare Share Postad 3 november, 2011 Har Wi-Fi och sånt, testat starta om mobilen och allt.. Min iMessage funkade bra för en halvtimme sen ju!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 9 november, 2011 Share Postad 9 november, 2011 Imessage behöver inte wi-fi för att fungera, utan det som krävs är en internetkoppling. Kan även skicka iMessage över 3G nätet alltså samma som används för mobilt internet. Kolla så du använder rätt Apple ID och lösen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevzorus Postad 9 november, 2011 Författare Share Postad 9 november, 2011 Fixat det redan, segt man fick svar från er. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UppiNorr Postad 9 november, 2011 Share Postad 9 november, 2011 Fixat det redan, segt man fick svar från er. Med sådana kommentarer lär du knappast få snabbare hjälp nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThreeX Postad 9 november, 2011 Share Postad 9 november, 2011 Fixat det redan, segt man fick svar från er. Står det "helpdesk" i pannan på mig/de andra användarna här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Koplimi Postad 9 november, 2011 Share Postad 9 november, 2011 Fixat det redan, segt man fick svar från er. Absolut! Efter 22:00 borde ju alla vara hemma för att svara på forum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arminbag Postad 9 november, 2011 Share Postad 9 november, 2011 Fixat det redan, segt man fick svar från er. skriv din lösning med, ifall nån annan stöter på problemet.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevzorus Postad 9 november, 2011 Författare Share Postad 9 november, 2011 Tråden har vart uppe i över en vecka, fick INGA svar alls. Återställde alla inställningar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.