Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är du nöjd med Siri?


Silverfox

Rekommendera Poster

Ni som har köpt 4s och använt Siri, är ni nöjda med tjänsten och vad använder ni den till? Nytta eller nöje?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har hittills bara använt det till att imponera på folk på fest om hur smidigt det är att exempelvis boka ett möte. Men än så länge känns det inte helt komfortabelt att använda det i publik miljö, framförallt inte så länge tjänsten inte klarar svenska...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer gadget än nytta. Lite kul att fråga om HAL 9000 mm..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger som Siri "Im sorry, but you cant search for places in Sweden" Det är det som är problemet! Annars - toppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder Siri varje dag till både nytta och nöje. Kanon för att skicka mail,sms och påminnelser i bilen.Saknar dock sökfunktionen i Sverige. Att språket är engelska är inget jag bryr mig om.

Otrolig potensial.....detta är utan tvekan framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pratar med Siri varje dag. Idag har hon lärt sig vad min mamma heter så nu behöver jag bara säga "Call My mother" Så coolt!! Jag tycker de e kanon! Kunna säga Play In Flames så spelar det Magic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pratar med Siri varje dag. Idag har hon lärt sig vad min mamma heter så nu behöver jag bara säga "Call My mother" Så coolt!! Jag tycker de e kanon! Kunna säga Play In Flames så spelar det Magic!

\m/ in flames

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jan.karlsson75

Jag låter siri ställa väckarklockan varje kväll, sen blir det diverse påminnelser under dagarna, väderprognos. Vaknar jag på natten kan jag få veta vad klockan är utan att ens öppna ögonen.

Tycker siri fungerar utmärkt, trots min dåliga engelska klarar hon en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...