Lillvicka Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Hej! Kan någon hjälpa mig med detta för jag fattar verkligen inte hur jag ska göra. Jag hjälper en granne med migrering från Sony Ericsson till iPhone. Jag fick använda SE PC Companion för att flytta alla hennes kontakter till ett Google-konto (var det enda som gick). Sedan ställde jag in hennes iPhone att synka med Google genom ett Exchange-konto så nu har hon alla kontakterna i adressboken på iPhone. Hur får jag nu dessa kontakter att vara telefonens egna kontakter och spara dessa i iCloud istället så att jag kan ta bort kopplingen till Google Exchange. Om jag bara tar bort den kopplingen nu så försvinner ju även alla kontakter i telefonen. Jag har gått in i iCloud-inställningarna på telefonen och valt "Säkerhetskopiera nu" men de flyttas ändå inte över. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillvicka Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Jag har löst det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.