mawam Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Hejsan! Jag har ett tag gått och funderat på att köpa mig en MB Air men inte funnit någon prisvärd. Iaf så funderar jag på denna då den verkar billig och bra: http://www.blocket.se/stockholm/Macbook_Air__13__2011_8000_sek_36712279.htm?ca=11&w=1 Men kan man byta dessa tgb och till vilken kostnad? Letat på Apples hemsida men där hänvisar de enbart till diverse telefonnummer, får väl ringa om jag inte finner lösningen på annat sätt men vad tror ni andra kloka, köpa bättre begagnad eller helt ny? Den jag jämför med är en ny 13 tums MB Air för ca 11 000 kr med student rabatt. Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnalder Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Det enklaste är väl att kolla med en certifierad återförsäljare/reparatör. Macoteket, MacSupport, inLife etc. Enligt annonsen skulle du spara 1500 kr jämfört med en ny (om du byter tangentbord), vet inte om jag tycker det är värt det faktiskt. men det är ju jag det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.