Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4 internetdelning 3G Halebop


hakanunsal

Rekommendera Poster

Jag kör internetdelning, fast kan inte köra trådlös utan med usb sladd. Och jag har iOS 5 senaste, iPhone4 med Halebop 3G. Allting funkar perfekt med internet och telefonen men internetdelningen funkar inte trådlöst alltså via bluetooth och Wifi. Är alltid tvungen att köra med usb och det stör mig. Hoppas ni har bra tips på vad jag kan göra för att fixa det. Ska jag prova återställa eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör internetdelning, fast kan inte köra trådlös utan med usb sladd. Och jag har iOS 5 senaste, iPhone4 med Halebop 3G. Allting funkar perfekt med internet och telefonen men internetdelningen funkar inte trådlöst alltså via bluetooth och Wifi. Är alltid tvungen att köra med usb och det stör mig. Hoppas ni har bra tips på vad jag kan göra för att fixa det. Ska jag prova återställa eller något?

 

Hej!

 

Lars heter jag och jobbar på Halebop.

 

Hittar din dator på telefonen via WiFi ? Får du något felmeddelande ?

Fungerar det om du testar från en annan dator med WiFi uppkoppling ?

 

Du är även välkommen att kontakta Halebop support i detta ärende så vi kan undersöka närmare om du inte får det att fungera.

http://support.halebop.se/contact

Välj chatten för snabbare support =)

 

Hälsningar/ Lars L

Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Lars det är så att jag kör Windows 7, det kommer ett fel meddelande för. För att jag klickar på anslut, för att den finns med i trådlösa nätverk listan. Men efter att den visar som om den ansluter så kommer det en fel meddelande. Men vad det stod kommer jag inte ihåg. Det är inte eran fel för att jag har tidigare kört det via trådlös. Det är problem med datorn. För att när jag kör internetdelning på någon annans iPod touch till exempel så funkar det jättebra. Men vet du om jag behöver någon drivrutin eller något? Borde återställa usb enheten så att den installeras om så kanske det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen Hakanunsal,

 

Ja tråkigt att det inte fungerar. Vet tyvärr inte om det är någon drivrutin som saknas.

Du kan ju alltid testa återställa iPhonen om du vill.

Men precis, du kan ju också testa återställa usb enheten då det kanske löser problemet.

Kan inte hjälpa dig mer då felet verkar ligga i datorn.

 

Hoppas du får det att fungera :)

 

Ha en trevlig helg !

Hälsningar Lars L

Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...