radiodept Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Hej, jag har en iPhone 4s (iOS5), alla bilder från dagen är helt pixliga när jag ska se dem igenom fotorullen. Men skickar jag dem till datorn via mail så är de högupplösta och fina. Vissa av mina bilder är även helt gråa/tomma, med andra ord så är kamera funktionen helt UR FUNKTION! Vet ni hur jag ska fixa detta!?! /Emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
trifix Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Fick EXAKT samma problem och har haft samma problem med 3GS:en en gång i tiden om jag inte minns fel. Vad jag lyckats läsa mig till så blir det fel i tumnagelfilen för kamerarullen vilket sabbar en massa. Om du försöker ansluta telefonen till datorn så lär den inte hitta den som kamera längre för det gjorde inte min dator. Spelade ingen roll vad jag gjorde, jag återställde t.o.m telefonen utan att det hjälpte. Det enda som hjälpte var att radera telefonen helt och börja om från nytt. När man synkar och säkerhetskopierar för att återställa så sparas även den förstörda filen vilket gör att en återställning inte hjälper. Bara hoppas att det inte händer igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.