mickenyfiken Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Jag kör win7 via bootcamp på min macbookpro (vassare modellen) och har köpt battlefield bad company 2. När jag spelat en multiplayerspel online och ena laget vinner och man skall slussas till nästa bana så hoppar det alltid ut till windows och man måste starta om spelet. oerhört irriterande. Jag tog bort windows helt och la in det igen och installerade spelet igen men det fortsätter att hända varje gång, va kan vara felet?? Mkt tacksam för hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rotkiv Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Tror du har större chans att få hjälp med problemet på ett spel forum än här, att du kör på en mac har nog inget med problemet att göra, när man använder bootcamp blir det som en vanlig windows PC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickenyfiken Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Tror du har större chans att få hjälp med problemet på ett spel forum än här, att du kör på en mac har nog inget med problemet att göra, när man använder bootcamp blir det som en vanlig windows PC. ok nått tips på bra forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rotkiv Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 ok nått tips på bra forum? nej, inget speciellt som jag vet är bra, men jag skulle testa de "officiella" battlefield forumet http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.