lidenarn Postad 2 november, 2011 Share Postad 2 november, 2011 Hej! Jag ska ha en redovisning där vi använder oss av powerpoint. Skolan har tyvärr bara PC och jag har själv en Macbook Pro. Hur fungerar det egentligen att använda ppt från en Mac till Pc? Är det bara att spara ner på ett usb och köra?? Hjälp, någon som vet?? // Jane Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avlskarl Postad 2 november, 2011 Share Postad 2 november, 2011 Ja, det är bara att köra. Har du en äldre version av MS Office i Mac'n så kanske du bör kolla in att all formatering hängt med innan redovisningen... har själv MS Office 2011 i min Mac och där har det inte varit några problem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lidenarn Postad 2 november, 2011 Författare Share Postad 2 november, 2011 Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apelsin Postad 2 november, 2011 Share Postad 2 november, 2011 När du sparar Keynote projektet (Jag antar att du använder dig av det?) , kan man välja om man vill spara det som Keynote projekt eller Powerpoint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.