Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Safari vill inte öppna torrents eller andra filer i andra appar än mov

Lewin

Recommended Posts

När jag väljer att ladda ner någon installations fil eller torrent fil så öppnar safari ett nytt fönster där jag kan välja att öppna filen i mover+ eller öppna i.. Men när jag trycker öppna i så händer det inget ... Whyyyyy?? Help! :)

Tror du missuppfattat hur iphone fungerar. Du kan inte köra torrents på en iphone. Vll du installera program så måste du göra det genom appstore. Iphone är ingen windows pc

Är det filmer och låtar du vill ha in i luren så behöver du synka dem genom iTunes och först lägga in dem där. iCloud vet jag inte hur det är med då jag inte använder det

Tror du missuppfattat hur iphone fungerar. Du kan inte köra torrents på en iphone. Vll du installera program så måste du göra det genom appstore. Iphone är ingen windows pc

Det jag vill göra är ladda ner filer , lägga dem i dropbox för att sedan på min pc öppna dropbox så ska torrenten ligga där så jag bara kan öppna den . Slippa surfa runt på datorn. Förstår ni :)?? Det har fungerat att göra så men nu verkar det vara någon bugg som gör att kag inte kan öppna filen jag vill i dropbox. Någon som känner igen det??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...