glassbåt Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Okej, jag vill låsa upp en iphone fort. Den är låst till telenor, för dom tar det 1-2 veckor att skicka hem någon slags kod. Har inte tid med det. Finns det något annat sätt utan att jailbreaka den? Jag vill att den ska vara upplåst permanent och jag vill kunna uppdatera den som vanligt. Jag bor i stockholm och kan gå någonstans för att låsa upp den. tacksam för snabba svar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
glassbåt Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 jag bumpar... behöver hjälp . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoken76 Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Operatören är ditt enda alternativ för en permanent upplåsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
glassbåt Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 okej då, men ittade blandannat en sån här sida http://www.frimobil.nu/ och tänkte att det kanske fanns fler snabbare sätt att låsa upp den på. Som inte kostar 1000.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sociofraude Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 De ska tydligen även kunna låsa upp 4S, dock värt att veta när man TVINGAR IN iPhonens IMEI i systemet: "The Process to Unlocking iPhone 4S/4 without Jailbreaking The iPhone is the IMEI number on the white list for this service. It adds a number to the Apple database manually. This method is not recommended. Legality of this method is questionable as well." "// greenpois0n" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramboline Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Upplåsning hos frimobil går på 2 dagar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.