Guest Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Hej, Konstig grej som jag bara inte blir klok på. Kan någon berätta hur jag tar bort "Mobile Backup"? Jag vet inte var det är. Det ser ut som mina TimeCapsule backups men dom är mountade på macen hela tiden. Dessutom ser det ut att vara fullt? Jag har mer minne att göra backups på än 112.2GB Snälla förklara vad det är och hur jag tar bort... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwi Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Verkar tydligen ha att göra med just Time Machine. Således inget att ta bort, men Du borde inte se volymen. Kolla med det program Du använder för att se om Du kan gömma vissa volymer. / Kiwi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Jag använder inget program Kiwi.? Eller vad menar du? Jag startar Macen och detta dyker upp. Den borde ju försvinna efter kopiering då tycker man. Och varför 112.2GB? Min Timecapsule har 260GB kvar... Märkligt sa Bill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Om du går in på din Time Capsule, vad finns det för filer på den? Och du går in på Skivverktyg, hur ser din Time Capsule ut där vad för info kommer upp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwi Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Jag använder inget program Kiwi.? Eller vad menar du? Jag startar Macen och detta dyker upp. Fast Du tycks ju använda något extraprogram för att visa den infon uppe i listen. / Kiwi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Ahh ok Kiwi. Jag fattar. Kollar detta och återkommer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.