Thian Postad 25 november, 2011 Share Postad 25 november, 2011 Verkar vara få i Sverige som har eller skriver om detta problem. Kan jag ha haft en sådan otur att jag fått två i rad som lider av detta??? Tror faktiskt det är många som inte märker/bryr sig om knastret.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
katten91 Postad 5 december, 2011 Share Postad 5 december, 2011 Jag har skickat in min 4s två gånger. Väldigt dålig support frånn halebops sida enligt mig. Uppenbarligen får man inte "nya" telefoner men telefoner som är i nyskick enligt en chattkonversation. Reklamerar den nu och blir garanterad en ny telefon. Om den också knastrar lär jag försöka häva mitt köp! Varför är detta inte uppmärksammat bland operatörerna eler apple? Ingen tycks ha hört talas om problemet hos återförsäljarna! Konstigt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thian Postad 5 december, 2011 Share Postad 5 december, 2011 Jag har skickat in min 4s två gånger. Väldigt dålig support frånn halebops sida enligt mig. Uppenbarligen får man inte "nya" telefoner men telefoner som är i nyskick enligt en chattkonversation. Reklamerar den nu och blir garanterad en ny telefon. Om den också knastrar lär jag försöka häva mitt köp! Varför är detta inte uppmärksammat bland operatörerna eler apple? Ingen tycks ha hört talas om problemet hos återförsäljarna! Konstigt! Jag skickade till slut in min till 3 och fick en "ny" (utbytesenhet) som fungerar bra. Men jag håller med om att det är konstigt att varken operatörerna eller Apple uppmärksammar problemet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thian Postad 12 december, 2011 Share Postad 12 december, 2011 Nu har jag upptäckt att även min nya iPhone 4s knastrar.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sate1337en Postad 23 december, 2011 Share Postad 23 december, 2011 Operatörerna bör vara medvetna om detta. Har själv uppmärksammat ett flertal iPhone 4S med detta problem. Verkar vara ett tillverkningsfel. Undrar dock om Apple kommer att ge sig till känna med detta och göra något åt det. Vet folk som fått telefonerna utbytta 3 gånger och fortfarande haft samma problem. iPhone tillämpar sig inte av doa (dead on arrival) vilket innebär att telefonen kommer att skickas iväg ifall man lämnar in den. Hos flertalet operatörer tar det upp till 14 dagar men går till er som har 3 så tar det max 3 dagar ifall man besöker deras servicebutik där Anovo finns på plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.