padda Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 hittar inte någonstans min in och utgående mail server måste ha dom för att lägga till min mail på macen tipps skulle uppskattas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Ringer du din ISP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Ibland kan man ha annan mail-service än ISP Dvs det beror på var vem som är din mail-leverantör. Vad står det i din mailadress efter @?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleanka70 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Kör du ex gmail kommer de med automatik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
padda Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 Ibland kan man ha annan mail-service än ISP Dvs det beror på var vem som är din mail-leverantör. Vad står det i din mailadress efter @?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
padda Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 vet inte vad isp är ledsen är kass på detta min mail efter@ live.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 vet inte vad isp är ledsen är kass på detta min mail efter@ live.se ISP (Internet service provider) Din Internetleverantör helt enkelt. Om du nu fått din mailadress från dem vill säga... men du kan som nämnts ha andra som du får din mailadress ifrån Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Gå till den website där du skaffade din emailadress och hämta den informationen, om du nu kastat bort login och lösenord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
padda Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 tack för hjälpen ska kolla Link to comment Share on other sites More sharing options...
padda Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 hittar inte vet inte riktigt var på hotmail jag ska leta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Kan tyvärr inte vägleda dig i detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 hittar inte vet inte riktigt var på hotmail jag ska leta Support/Hjälp/FAQ eller liknande. Det finns ett telefonnummer till supporten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.