Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med tele2


walak

Rekommendera Poster

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Beställde min i Söndags (23 Oktober), igår talade jag med kundservice och telefonen hade skickats men jag har inte fått nån SMS-avi ännu. Så sjukt besviken... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1319808427[/url]' post='1484946']

Beställde min i Söndags (23 Oktober), igår talade jag med kundservice och telefonen hade skickats men jag har inte fått nån SMS-avi ännu. Så sjukt besviken... :(

 

 

Ok synd men jag fick min mobil idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok synd men jag fick min mobil idag

 

 

Fick SMS-avi klockan 5 och har just nu den i handen!!! Underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som beställt lite senare som hört något? Jag beställde i torsdags kväll, inte hört något men man får alltså inte något mail förns de skickar den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde svart 16gb samtidigt som dig och har inte hört något ännu. Såg inget altenativ om SMS avisering vid beställningen men jag antar att det är standard numera? En vän som beställde under onsdagen fick sin i fredags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick SMS avi nu.

 

Du beställde också på torsdagen alltså? Jag beställde en vit 32GB, de kanske dröjer längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du beställde också på torsdagen alltså? Jag beställde en vit 32GB, de kanske dröjer längre tid.

 

Runt 17:00 den 27. Jo, kan tänka mig att det är större efterfrågan på den vita modellen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Runt 17:00 den 27. Jo, kan tänka mig att det är större efterfrågan på den vita modellen.

 

Okej, jag beställde senare på kvällen om nu det spelar någon roll. Det kan det ju vara, det stod "leverans: 1 - 4 veckor" när jag beställde, hoppas det inte tar fyra veckor bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blanktpappernykula

Beställde vit 16gb igår. Kom till betalningen skrev i alla kortuppgifter. Klickade på ok och fick meddelandet att betalningen har tagit för lång tid. Ringde kundtjänst som sa att köpet hade gått igenom och att beställningen behandlades just nu. Dom har varken dragit något från mitt konto eller skickat ett bekräftelse mail. Men kundtjänst lovade att allt var i sin ordning. Hoppas inte att jag går och väntar på ingenting!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde vit 16gb igår. Kom till betalningen skrev i alla kortuppgifter. Klickade på ok och fick meddelandet att betalningen har tagit för lång tid. Ringde kundtjänst som sa att köpet hade gått igenom och att beställningen behandlades just nu. Dom har varken dragit något från mitt konto eller skickat ett bekräftelse mail. Men kundtjänst lovade att allt var i sin ordning. Hoppas inte att jag går och väntar på ingenting!

 

Det lät ju lite skumt. Jag fick ett bekräftelse mail efter några minuter och de reserverade beloppet på mitt konto direkt.

Det är jobbigt att man inte kan följa ordern på något sätt, kolla statusen eller liknande som man kan på de flesta andra butiker på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas att det inte dröjer fyra veckor nu tills man får sin nya iPhone! Så jobbigt att inte alls ha någon koll, det verkar ju som vissa helt plötsligt får en sms-avi och kan hämta telefonen. Är det någon som hör något eller får sin telefon så kan ni väl skriva. Man är som barn igen inför julafton, bara det att man inte har en aning om vilken dag som är julafton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad snackas det om här ?

 

 

Beställde en 4S 32GB åt en vän i fredags & på måndagen hade hon, beställde sedan ännu en till hennes son, en 32gb nu i onsdags & han ska hämta ut telefonen i dag fredag.

 

 

 

Snabba puckar, enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad snackas det om här ?

 

 

Beställde en 4S 32GB åt en vän i fredags & på måndagen hade hon, beställde sedan ännu en till hennes son, en 32gb nu i onsdags & han ska hämta ut telefonen i dag fredag.

 

 

 

Snabba puckar, enligt mig.

 

Jaha, där ser man. Jag beställde som sagt 27/10 och har enbart fått ett bekräftelse mail, allt som har hänt. Då har ni alltså beställt från Tele2:s hemsida med abonnemang och det gick så fort? Nu blir man ju lite avis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda telefonerna som jag beställde skulle ha Tele2's abonemang smart, en var ett nytecknande & den andra var en flytt ifrån ett comviq abonemang, men snabbt var det i alla fall för båda, portering av nummret tog 2 dag längre, men hon fick ju telefonen "dagen efter (Freadg/Måndag)".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda telefonerna som jag beställde skulle ha Tele2's abonemang smart, en var ett nytecknande & den andra var en flytt ifrån ett comviq abonemang, men snabbt var det i alla fall för båda, portering av nummret tog 2 dag längre, men hon fick ju telefonen "dagen efter (Freadg/Måndag)".

 

Intressant. Då borde jag ju också fått min vid det här laget men eftersom det står 1-4 veckors leverans så har jag inte direkt försökt göra något åt det än. Testade att chatta med kundtjänsten men det verkade som hon hade fått samma fråga 100 gånger i rad och hon skrev kort och gott att hon inte visste något om leveranstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, min beställdes i måndags (31/10) och jag har inte fått någon lur ännu!

 

Fast det kanske är längre leveranstid på en svart 64GB än en motsvarande 16GB. :deppig:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, min beställdes i måndags (31/10) och jag har inte fått någon lur ännu!

 

Fast det kanske är längre leveranstid på en svart 64GB än en motsvarande 16GB. :deppig:

 

 

 

Okej, "skönt" att det är någon annan som också väntar iallafall så man inte är helt ensam.

 

Det stämmer nog bra det, sägs att 16GB behöver man inte vänta på speciellt länge medans 32 och 64 tar längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningen lever fortfarande om att jag ska kunna ha en ny telefon i min hand redan imorgon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhoppningen lever fortfarande om att jag ska kunna ha en ny telefon i min hand redan imorgon...

 

Det vore inte helt fel! Det måste hända något den här veckan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail för någon timme sen att de håller på och packar telefonen och att den ska skickas snart! Så jag kanske får den imorgon! Någon annan som fått sin skickad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...