Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kommer det sluta säljas iPhone 3Gs?


natlie

Rekommendera Poster

Hej!

 

En snabb fråga, har inte hört det här någonstans men tror ni att iPhone 3Gs kommer sluta säljas? Ska köpa den någon gång i slutet av december eftersom jag sparar ihop pengar till en sådan.

 

Tack på förhand! kissing.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har redan slutat sälja dem. Det är bara ett fåtal som finns på lager som säljs isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har redan slutat sälja dem. Det är bara ett fåtal som finns på lager som säljs isf.

 

 

Finns hos Telia:

 

http://www.telia.se/privat/mobilt/mobiltelefoner/flex/flextlf.page?subscriptionRef=/privat/mobilt/abonnemang/flex/small.product.pagelet&phoneRef=/privat/mobilt/mobiltelefoner/apple/iphone3GS.product.pagelet&tiePeriod=24&flexSize=SSS

 

Ruskigt dyrt om ni frågar mig...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3495 kr på Apple Store, levereras med iOS5, och jag har inte hört att den skulle försvinna.

Det klart den gör. Frågan är bara när. ;)

(Min gissning är att det blir inom några få månader.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svåra val för dem som skall handla nytt 3GS 8 GB för 3495, 4 8GB för 4795 och 16 GB 4S för ytterligare 1000 spänn. 2300 är ju stor skillnad men ändå retfullt litet hopp mellan modellerna med tanke på vad man får för pengarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar! Hoppas verkligen att den finns kvar tills slutet av december, hade tänkt köpa den helt och hållet med inga upplåsningar, vill kunna använda mitt vanliga kontantkort. Vill så gärna ha 3Gs, hade en 3G men den gick sönder efter 3 år :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

natlie, varför inte köpa begagnat? Folk säjer av sina 3Gs telefoner för små pengar nu

 

Kollade runt på blocket precis och dem flesta ligger ju runt 1500-2500, köper då hellre en ny 3Gs som är helt repfri och fräsch. Varför jag väljer att köpa 3Gs stället för 4 eller 4s är för att jag har bara fastnat för den, för designen. Även fast 4 är bättre så har jag bara fastnat för den helt och hållet! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...