Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4s från Applestore


kaffemax

Rekommendera Poster

Tack så mycket! ?

 

Verkar vara fler än jag som har detta i-landsproblem med att ivrigt och en aning frustrerat vänta på en iPhone ?

ja du är inte ensam :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Första posten på forumet :)

 

Sitter även jag och väntar otåligt på min iPhone 4S 16GB svart jag beställt. Passade även på att lägga in en fin orange shuffle så att jag enklare kan lyssna på musik när jag springer, de är ju riktigt små och smidiga med klämma och allt. Perfekt för löprundan. Första iPhonen för mig med så lite sugen på att få den snabbt är man, speciellt när nuvarande telefonen verkar bli sjukare varje dag som går. Den har nog inte lång tid kvar nu, men jag försöker se till att den har det så bekvämt som möjligt.

 

Hoppas verkligen på att få den innan helgen, det vore toppen. Beställde min den 22 oktober och har leveransdatum mellan 4 och 11 november. Fast det går inte alltför stor nöd på mig, BF3 släpptes ju precis så PS3:t går på högvarv nu.

 

Ha det gött i väntans tider, hoppas vi får våra telefoner snart och att de är så bra som det verkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha fan vad vi alla här inne låter som barn

Ja det är nästan som på julafton :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-9 november. :)

Oki :) tror min kommer nån dag efter men det behöver ju inte va så :) min står det 3-10/11!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe känns som man är sist i världen m att skaffa iPhone nu, skönt att läsa att så inte är fallet ;D Men jag aldrig ens haft en smartphone innan o det känns ju onekligen som att det är dags nu. Inga mer tråkiga stunder i köer, kollektivtrafiken, på jobbet... :)

 

Julafton lätt! Tar tomten faktura eller? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan uppdatera er under morgonen imorgon hur snabbt det går för TNT att ta ett paket från Eidhoven till Lund. Har en annan leverans från apple som gick iväg idag, borde komma fram imorgon men jag skriver när jag vet mer så vet ni vilka leveranstider ni har att vänta er

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en natt och paketet är i Malmö, dock verkar det haa hänt något: Delay, Recovery action underway. Malmo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en natt och paketet är i Malmö, dock verkar det haa hänt något: Delay, Recovery action underway. Malmo

Vad innebär det då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad innebär det då?

 

så nu är den received at destination depot här i malmö, alltså kommer utkörning att ske idag.

 

Slutsats: Ni har ert paket dagen efter att det skickats från Eindhoven! Nu ska vi bara få apple att skicka ut våra iPhones också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så nu är den received at destination depot här i malmö, alltså kommer utkörning att ske idag.

 

Slutsats: Ni har ert paket dagen efter att det skickats från Eindhoven! Nu ska vi ba

ra få apple att skicka ut våra iPhones också :D

Ja vad bra! Men det är säkert en dag extra för mig som bor i Västerås?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vad bra! Men det är säkert en dag extra för mig som bor i Västerås?

 

kan vara så men inte nödvändigtvis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan vara så men inte nödvändigtvis

Nej det är bara mina spekulationer som sagt men hoppas de går iväg snart! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så taggad nu :D! Hoppas de skickar iväg min idag även fast det står 3-10/11 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så nu är den received at destination depot här i malmö, alltså kommer utkörning att ske idag.

 

 

 

levererad och klart, varför kunde de inte skicka allt så snabbt? tex iphones

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

levererad och klart, varför kunde de inte skicka allt så snabbt? tex iphones

 

Vet inte faktiskt :P, många som vill ha en kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kämpa!! Idag måste den bli redo att skickas så frugan får sin present på torsdag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...