Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4s från Applestore


kaffemax

Rekommendera Poster

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

haha det var dagens!

 

Hehe, jo. Blev lite impulsbeställning av 4S.

Är inte så att jag tänker överge Iphone på ngt sätt. Det blir garanterat en ny nästa höst.

3GSen duger ett år till och jag är sugen på att se vad wp7.5 går för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta kommer bli min första iPhone! Har en androidlur nu en xperia x10... ska bli mycket intressant! :D taggad som fan nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avbokade min idag. Blivit sugen på Nokias nya windows-lur istället. Får bli en Iphone 5 nästa höst istället.

 

100:- på att du inte står ut ett år med en Nokia, oavsett OS. :P

Vågar du sätta emot?

Jag hade min Galxy S II i tre veckor innan jag fick nog :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1320072990[/url]' post='1486205']

100:- på att du inte står ut ett år med en Nokia, oavsett OS. :P

Vågar du sätta emot?

Jag hade min Galxy S II i tre veckor innan jag fick nog :D

 

Jag kommer inte sluta använda min 3gs. Nokian blir till jobbet. Sen jag skaffade ipad så använder jag iphonen väldigt lite dessutom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bahh vill ha min telefon, redan skrivit ut min template för att klippa till sim-kortet och allt :P

 

Men men, leverans 4-11 november så det är väl bara att sitta snällt och vänta, hoppas dock den dyker upp före 9 november då jag försvinner till utlandet då över en helg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som är erfarna iphone användare, skeppas iphone från Kina eller är det Irland? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som är erfarna iphone användare, skeppas iphone från Kina eller är det Irland? :)

 

Min iphone4 kom direkt från Kina till UK för att sedan skickas direkt till mig. Detta kan nog bara Apple svara på. Iaf så skulle jag förut beställa en ipad2 o den sa Apple själva skulle skickas direkt från Kina och sedan stanna i ett EU land (tror Holland) för om/med packning med skalet som jag oxå beställde. Så avbeställde o tog från Dustinhome. Men väntar alltjämt på min 4s direkt från Apple och mer än så vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag betalade med Swedbank, och kan inte hittade beloppet som har reserverats. Ni som också har betalat med swedbank, vet ni vart man hittar det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iphone4 kom direkt från Kina till UK för att sedan skickas direkt till mig. Detta kan nog bara Apple svara på. Iaf så skulle jag förut beställa en ipad2 o den sa Apple själva skulle skickas direkt från Kina och sedan stanna i ett EU land (tror Holland) för om/med packning med skalet som jag oxå beställde. Så avbeställde o tog från Dustinhome. Men väntar alltjämt på min 4s direkt från Apple och mer än så vet jag inte.

 

Då kan jag ge följande svar direkt från supporten:

 

"Apple har fått en stor efterfrågan på iPhone 4s och vi skickar ut beställningarna så fort som möjigt från vårt lager i  Holland och Kina. 

 

Tyvärr har vi ingen information varför en del återförsäljare/operatörer har fått iPhone 4s tillgänglig tidigare till sina kunder. Vi kan bara svara för Apple Online Store leveranser. 

 

Jag har tittat på din order och den har ännu inte skickats ut. Det datum som du bör ha den levererad  är senast den 14 nov.

 

När din order skickas ut mottar du ett email. 

 

Jag beklagar att det dröjer.

 

Med vänliga hälsningar, 

Clara "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iphone4 kom direkt från Kina till UK för att sedan skickas direkt till mig. Detta kan nog bara Apple svara på. Iaf så skulle jag förut beställa en ipad2 o den sa Apple själva skulle skickas direkt från Kina och sedan stanna i ett EU land (tror Holland) för om/med packning med skalet som jag oxå beställde. Så avbeställde o tog från Dustinhome. Men väntar alltjämt på min 4s direkt från Apple och mer än så vet jag inte.

 

Tack för svaret! Det är bara att vänta och se :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan jag ge följande svar direkt från supporten:

 

"Apple har fått en stor efterfrågan på iPhone 4s och vi skickar ut beställningarna så fort som möjigt från vårt lager i Holland och Kina.

 

Tyvärr har vi ingen information varför en del återförsäljare/operatörer har fått iPhone 4s tillgänglig tidigare till sina kunder. Vi kan bara svara för Apple Online Store leveranser.

 

Jag har tittat på din order och den har ännu inte skickats ut. Det datum som du bör ha den levererad är senast den 14 nov.

 

När din order skickas ut mottar du ett email.

 

Jag beklagar att det dröjer.

 

Med vänliga hälsningar,

Clara "

 

Bra inlägg! Tackar! Då blir det troligtvis från Holland eller Kina då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop

Är sprillans ny medlem här ?

 

Beställde en svart iPhone 4S 32gb från Apple Store den 24/10. Betalade med mitt kort och pengarna försvann från kontot, dock var de idag tillbaka på kontot, helt utan spärr.

Mailade Apple och frågade varför, 10 minuter senare ringde de till mig.

Det var inga problem med min beställning eller något annat märkligt. De visste inte riktigt varför det blivit så. Pengarna drar dom inte "slutgiltigt" förrän varan skickas, så det troligaste trodde de var att det berodde på att man för banken ej får reservera pengar mer än en begränsad tid.

Fick i alla fall "tillsägelse" om att inte röra pengarna om jag ville fullfölja beställningen.

 

Leveransdatum som jag fick vid beställning var 3-10/11 och den tiden kommer de att hålla sa killen på Apple Store också. Absolut troligast har jag den i slutet av veckan ?

Leveransen sa han sker från något av lagren i Europa.

 

Pust, det blev ett långt första inlägg,

Tack för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop

Är sprillans ny medlem här ?

 

Beställde en svart iPhone 4S 32gb från Apple Store den 24/10. Betalade med mitt kort och pengarna försvann från kontot, dock var de idag tillbaka på kontot, helt utan spärr.

Mailade Apple och frågade varför, 10 minuter senare ringde de till mig.

Det var inga problem med min beställning eller något annat märkligt. De visste inte riktigt varför det blivit så. Pengarna drar dom inte "slutgiltigt" förrän varan skickas, så det troligaste trodde de var att det berodde på att man för banken ej får reservera pengar mer än en begränsad tid.

Fick i alla fall "tillsägelse" om att inte röra pengarna om jag ville fullfölja beställningen.

 

Leveransdatum som jag fick vid beställning var 3-10/11 och den tiden kommer de att hålla sa killen på Apple Store också. Absolut troligast har jag den i slutet av veckan ?

Leveransen sa han sker från något av lagren i Europa.

 

Pust, det blev ett långt första inlägg,

Tack för mig!

 

Hej och välkommen hit :) tackar för ditt inlägg! Jag hoppas oxå att jag har min i slutet av veckan mitt leveransdatum står oxå på 3-10/11 :) mvh Max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit :) tackar för ditt inlägg! Jag hoppas oxå att jag har min i slutet av veckan mitt leveransdatum står oxå på 3-10/11 :) mvh Max

 

själv har man 2-9/11 så jag hoppas de skickar imorgon!

 

 

deras europalager som skickar till Sverige ligger i Eindhoven, Holland. Från det att den lämnar lagret där så tar det en natt sen är den i Sverige och levereras till adressen man angett samma dag. Så har det iaf alltid varit för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv har man 2-9/11 så jag hoppas de skickar imorgon!

 

 

deras europalager som skickar till Sverige ligger i Eindhoven, Holland. Från det att den lämnar lagret där så tar det en natt sen är den i Sverige och levereras till adressen man angett samma dag. Så har det iaf alltid varit för mig!

 

Tur för dom (och alla andra) att de inte har en ort som heter Ånge. Tack för info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv har man 2-9/11 så jag hoppas de skickar imorgon!

 

 

deras europalager som skickar till Sverige ligger i Eindhoven, Holland. Från det att den lämnar lagret där så tar det en natt sen är den i Sverige och levereras till adressen man angett samma dag. Så har det iaf alltid varit för mig!

 

Tack för infon! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv har man 2-9/11 så jag hoppas de skickar imorgon!

 

 

deras europalager som skickar till Sverige ligger i Eindhoven, Holland. Från det att den lämnar lagret där så tar det en natt sen är den i Sverige och levereras till adressen man angett samma dag. Så har det iaf alltid varit för mig!

 

 

Woho, då har man ju den garanterat innan helgen. Gött!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woho, då har man ju den garanterat innan helgen. Gött!

Vilket datum hade du för leverans :)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfekt, hoppas jag får min på torsdag eller fredag. Det står levereras 3-10 nov för mig :D Bor i Malmö så den bör komma först :D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfekt, hoppas jag får min på torsdag eller fredag. Det står levereras 3-10 nov för mig :D Bor i Malmö så den bör komma först :D

Jag bor i Västerås så det kanske blir på fredag måndag eftersom det tar längre tid upp hit än till Malmö från Holland :) men det e ju bara spekulationer :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i Västerås så det kanske blir på fredag måndag eftersom det tar längre tid upp hit än till Malmö från Holland :) men det e ju bara spekulationer :).

 

 

Vi får väl pusha varandra så vi har tålamod tills den kommer haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl pusha varandra så vi har tålamod tills den kommer haha

Ja haha det får vi :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit :) tackar för ditt inlägg! Jag hoppas oxå att jag har min i slutet av veckan mitt leveransdatum står oxå på 3-10/11 :) mvh Max

 

Tack så mycket! ?

 

Verkar vara fler än jag som har detta i-landsproblem med att ivrigt och en aning frustrerat vänta på en iPhone ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket! ?

 

Verkar vara fler än jag som har detta i-landsproblem med att ivrigt och en aning frustrerat vänta på en iPhone ?

 

Ja, nackdelen med att köpa Apple-prylar är den enorma frustration som väntan på leverans innebär. Det känns som att man är 5 år gammal igen och väntar på julafton haha laugh.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...