Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4s från Applestore


kaffemax

Rekommendera Poster

Hej, jag har hållit tummarna varje dag sedan jag beställde min iPhone 4s från Applestore.se, men ännu inget nytt har hänt, det står fortfarande "bearbetar artiklar".......

Trodde inte det skulle gå så här långsamt. Jag vill verkligen ha en olåst telefon. Men har någon annan som beställt från Applestore.se redan fått sin skickat?

 

Min står det leverans 3-10/11. Nåt annat för er?

 

Det är väl bara att vänta då och hoppas på det bästa.

 

Mvh Max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Tror du kommer se en uppdatering på statusen idag då Apple börjar skicka ut telefonerna under dagen om man beställt i tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du kommer se en uppdatering på statusen idag då Apple börjar skicka ut telefonerna under dagen om man beställt i tid.

 

 

Jag hoppas på det beställde den 21/10 för en vecka sedan, det var precis då jag såg att den kom upp, vilket var runt 11.00, precis några minuter innan fanns den inte. Och min orderbekräftelse kom till min mail kl: 11:11:50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, beställde förra fredagen vid 11:00 en 64 GB...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, beställde förra fredagen vid 11:00 en 64 GB...

 

Vi får hålla tummarna nu! om det nu hjälper... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värt att notera då jag glömde att skriva det ovanför. Att de skickas ut idag är vad en annan polare som också beställt en 64GB via Applestore fick till svar när han ringde kundservice och fråga.

 

Vet dock inte hur bra kolla människan hade.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värt att notera då jag glömde att skriva det ovanför. Att de skickas ut idag är vad en annan polare som också beställt en 64GB via Applestore fick till svar när han ringde kundservice och fråga.

 

Vet dock inte hur bra kolla människan hade.... :D

 

Okej tack för infon iaf. Det återstår att se nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde i lördags 22/10 och fick att den beräknas levereras mellan 4-11 november. Hoppas givetvis att den dyker in tidigare :P

 

Förresten någon som vet om den levereras hem direkt till dörren eller om man hämtar ut den någonstans. Om den går direkt till dörren och de kräver signatur borde jag ha beställt den till jobbet >.<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde i lördags 22/10 och fick att den beräknas levereras mellan 4-11 november. Hoppas givetvis att den dyker in tidigare :P

 

Förresten någon som vet om den levereras hem direkt till dörren eller om man hämtar ut den någonstans. Om den går direkt till dörren och de kräver signatur borde jag ha beställt den till jobbet >.<

 

Jag tror man får den hemskickad till dörren, har tittat på en del videor med engelska/amerikanska "unboxings" De får den hem till dörren iaf, och min mac kom hem till dörren. Men för mig är det inga problem då jag inte har nått jobb ännu, tog studenten i juni! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror man får den hemskickad till dörren, har tittat på en del videor med engelska/amerikanska "unboxings" De får den hem till dörren iaf, och min mac kom hem till dörren. Men för mig är det inga problem då jag inte har nått jobb ännu, tog studenten i juni! :P

 

Låter inge bra för mig :s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inge bra för mig :s

 

Men när jag beställde min mac då gick jag fortfarande i skolan, de kom hem under skoltid men då fick jag en lapp i brevlådan och lite nr att ringa till TNT då skulle dom komma nästa dag vilket de gjorde!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ange en annan leveransadress när man beställer, det går att ändra adress i efterhand också innan ordern är klar för leverans. Jag angav min jobb adress då man aldrig är hemma när budet kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Budet brukar ju ringa för att styra upp leveransen, iaf för mig. När jag fick min iPad så skedde överlämnandet vid en informationstavla längs gamla E18 ... :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu inget nytt..... Börjar bli riktigt otålig :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter bara o suckar hela tiden. :P tråkigt att det inte ska gå snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vadå otålig???

 

Det står att du ska få den mellan den 3-11 november, och det är ännu oktober! Ta det lite lugnt och gör något vettigt av din tid istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar lite gitarr istället, blir kanske på bättre humör då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vadå otålig???

 

Det står att du ska få den mellan den 3-11 november, och det är ännu oktober! Ta det lite lugnt och gör något vettigt av din tid istället.

 

A du har rätt! Spelar lite gura ist. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan inte förvänta er att de skickas innan de är släppta. De skickar ut dem idag så ni som var tidigt ute och beställde får dem i mitten på nästa vecka. Tar några dagar att leverera från utlandet. De har inga butiker/lager i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ännu inte hänt något för mig.... Klockan är ju liksom halv två nu. Går lagret som ska skicka efter amerikansk tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ännu inte hänt något för mig.... Klockan är ju liksom halv två nu. Går lagret som ska skicka efter amerikansk tid?

Du har ingen gitarr att spela på? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ingen gitarr att spela på? :whistling:

 

Jo det har jag men har ingen vidare lust. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte väntetiden från Apple Store var orimligt lång jämfört med de svenska operatörernas. Av den anledningen gick jag in på den lokala Teliabutiken (Södra Förstadsgatan i Malmö) på lunchen, och 10 min senare hade jag en vit 16GB i handen. Sen satte jag mig på en pall, tog upp iPaden och avbeställde ordern från Apple Store :-)

 

Det viktiga för mig var inte att den var olåst, utan att den inte var köpt med abonnemang. Såna har jag så det räcker...

 

Undrar hur många avbeställningar Apple Store fått idag? Med tanke på den inte så våldsamma köbildningen i går natt har butikerna nog ganska mycket lurar. Tjejen på Telia i Malmö sa att det inte varit så mycket folk på natten, men det berodde nog mest på att de erbjudit förhandsbokning. Tack vare det kom många in i butiken och hämtade lurarna idag istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...