Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4s från Applestore


kaffemax

Rekommendera Poster

Men varför kan de inte bara lägga upp numret så kan vi själva åka till lagret och hämta telefonen mellan 17-18. (vi som har lagret i närheten)

Så slipper dem köra runt som galningar?

En tanke bara...

 

 

 

 

 

Ja du, jag förstår inte alls hur detta funkar.. men det vore ju trevligt om man kunde göra så, vart nu deras lager ligger :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Ja du, jag förstår inte alls hur detta funkar.. men det vore ju trevligt om man kunde göra så, vart nu deras lager ligger :)

 

Vart ligger deras närmaste lager till halmstad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde och frågade dem, då sa de att man kan hämta paket på deras lager mellan 17-18. (om man har numret+leg)

Eftersom jag nu bor i Helsingborg så fanns ett av deras lager här, lite störigt om nu mobilen ligger någon km ifrån en men man inte kan åka dit

pga att jag inte har de där jäkla numret. illa illa...

 

 

 

Ja du, jag förstår inte alls hur detta funkar.. men det vore ju trevligt om man kunde göra så, vart nu deras lager ligger :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Tack! Hoppas det löser sig för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mobil går fortfarande inte att spåra med spårningsnumret.. Den ligger väl kvar där i Holland och muppar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mobil går fortfarande inte att spåra med spårningsnumret.. Den ligger väl kvar där i Holland och muppar..

 

Samma här :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis min status ändrad till skickad och har aldrig ogillat helgen såhär mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bör man kontrollera att telefonen verkligen finns i paketet innan man skrivet på att paketet är mottaget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer med lite annan info för att spä på spekulationerna. Kvinnan på TNT sa att Apple har uppgett fel datum när de satt leverans till idag, 4/11. De har istället menat 7/11, dvs måndag och således har inte lurarna lämnat Holland.

Det riktiga spårningsnumret ska jag istället få

Ikväll, tydligen.

Om detta stämmer vet jag inte men hoppet är i alla fall ute för oss med TNT som leverantör. Helgen ska nog gå att genomlida ändå. Denna tråd har ju annars varit stöttepelaren i detta drama. Det har varit skönt att veta att man inte är ensam.

Trevlig helg alla. Nu blir det till att dricka öl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bör man kontrollera att telefonen verkligen finns i paketet innan man skrivet på att paketet är mottaget?

 

Nej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha klippte till ett mikrosim på måfå typ bara för prova om det gick, nej det gjorde det ej haha fail... Får väl vänta tills måndag då :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min status vägrar också att uppdateras :(

 

Fortfarande: "Bearbetar artiklar Färdig att skickas: 1 - 2 Weeks Levereras 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis min status ändrad till skickad och har aldrig ogillat helgen såhär mycket...

 

LOL.... oja kan väl knappast bli värre än så. Lider med dig.

 

Är det någon som beställt från den 23/10 och senare som har fått nått annat besked än bearbetar artiklar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leverans den 7:e :)

Blir en seg helg.. får hålla mig ute så man inte blir galen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som redan har en fyra kan jag kort sagt säga "lugna sig lite!" nya är snabbare men annars ingen större skillnad. Jo fodralet som jag köpt innan passar ej pga flyttad ljudknapp så måste leta nytt. Mmm dagens i lands problem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som redan har en fyra kan jag kort sagt säga "lugna sig lite!" nya är snabbare men annars ingen större skillnad.

 

"Ingen större skillnad"..? Har Du jämfört kamerorna? Förutom att det går mycket snabbare mellan tagningarna, så ger den nya kameran mycket bättre bild i exempelvis ljussvaga miljöer.

 

Sedan är ju Siri hur kul som helst att prova. :)

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här :(

 

 

Min är nog oxå kvar där nånstans, men vi får tänka att dom iaf har sällskap av varandra! Och det har varit skönt att ha den här tråden så man vet att man inte är ensam hehe.. Vi kommer ju iaf ha dom innan nästa helg, typ redan på måndag skulle jag tro, och det är ju bättre sent än aldrig.

Nu skiter jag i det här och super upp mig istället! ;)

Skål och trevlig helg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kollade jag på Apple igen av ren vana.. och nu har jag fått ett leveransnr jag kan spåra, min telefon befinner sig i Stockholm på TNT, vad det nu innebär.. leverans den 7/11 iaf.. så på måndag lär man ju ha den garanterat :)

Skönt att det börjat ordna sig iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1320432786[/url]' post='1488755']

Nu kollade jag på Apple igen av ren vana.. och nu har jag fått ett leveransnr jag kan spåra, min telefon befinner sig i Stockholm på TNT, vad det nu innebär.. leverans den 7/11 iaf.. så på måndag lär man ju ha den garanterat :)

Skönt att det börjat ordna sig iaf!

 

Va bra! Hoppas helgen går fort ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kollade jag på Apple igen av ren vana.. och nu har jag fått ett leveransnr jag kan spåra, min telefon befinner sig i Stockholm på TNT, vad det nu innebär.. leverans den 7/11 iaf.. så på måndag lär man ju ha den garanterat :)

Skönt att det börjat ordna sig iaf!

 

Har också fått ett nr man kan spåra tyvärr så är den kvar i holland :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sökte på TNT med spårningsnumret jag har fått från Apple, ingenting hittades.

Ringde TNT och tjejen sa att det var fler som stött på detta, och hon gissade på att Apple skickat ut besked innan paketet verkligen nått TNT.

 

Ringde Apple, killen bekräftade detta och påpekade att mitt spårningsnummer är detsamma som mitt "beställningsnummer" från Apple. Denna spårningsnummer skulle ändras med tiden, så fort TNT fått tag på paketet.

 

Beställde 21a oktober, levtid 2-9e november. Står att senaste levtid ska vara 4 november... blir tyvärr senare än så.

 

18.50 i Eindhoven (shipment in transit)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...