Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4s från Applestore


kaffemax

Rekommendera Poster

Min vita 32GB-are ska komma 7-14 november. :( Beställde den 23:e. Jobbigt.

 

Menade att jag beställde den 22:a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Jag är grymt sugen nu! Hoppas den skickas ikväll eller nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte väntetiden från Apple Store var orimligt lång jämfört med de svenska operatörernas. Av den anledningen gick jag in på den lokala Teliabutiken (Södra Förstadsgatan i Malmö) på lunchen, och 10 min senare hade jag en vit 16GB i handen. Sen satte jag mig på en pall, tog upp iPaden och avbeställde ordern från Apple Store :-)

 

Det viktiga för mig var inte att den var olåst, utan att den inte var köpt med abonnemang. Såna har jag så det räcker...

 

Undrar hur många avbeställningar Apple Store fått idag? Med tanke på den inte så våldsamma köbildningen i går natt har butikerna nog ganska mycket lurar. Tjejen på Telia i Malmö sa att det inte varit så mycket folk på natten, men det berodde nog mest på att de erbjudit förhandsbokning. Tack vare det kom många in i butiken och hämtade lurarna idag istället.

 

Jag vill ha en olåst denna gång så jag lätt kan sälja den sen. Jag har inte bråttom heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha en olåst denna gång så jag lätt kan sälja den sen. Jag har inte bråttom heller.

 

Det trodde inte jag att jag heller skulle ha. Fruns 3Gs dog för ett antal veckor sen, och då fick hon min 4:a. Jag har kört med en gammal SE från 00-talet (tidigt), så tydligen klarade jag inte att vänta en helg till :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lugnat ner mig lite. Tänkte till mig själv "jag har nått gott att se framemot nästa vecka istället"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lugnat ner mig lite. Tänkte till mig själv "jag har nått gott att se framemot nästa vecka istället"

 

Och jag nästnästa... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag nästnästa... :)

 

 

 

Jo livet är hårt ibland... men om jag klarar det gör du det med ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får sitta här och gotta mig med nåt annat istället: Kaffe och snus... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo livet är hårt ibland... men om jag klarar det gör du det med ;)

 

Ja då, inga problem. Jag sitter här och skär mig i armarna lite grann...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde min Iphone 4s 16 Gb 24 okt från apple.se och det står leverans 3 nov - 10nov, helt sjukt att vi som beställer via apple ska få vänta så lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo de tycker jag med. Hoppas den kommer nästa vecka iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en i Teliabutik idag istället, de hade svarta 16 gb kvar till och med vid fyratiden. Dock inga vita, så frun får snällt vänta på sin... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min vita 4s den 21. Inget har ändrats sedan dess, "Levereras 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011"

Ganska dåligt när man väljer att beställa från Apple ist för att gå till en butik och få den på en gång..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min vita 4s den 21. Inget har ändrats sedan dess, "Levereras 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011"

Ganska dåligt när man väljer att beställa från Apple ist för att gå till en butik och få den på en gång..

 

Jo så känner jag också....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner nästan på mig att det kommer hända något inatt! :) Man vet ju aldrig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett nytt hopp har tänts. Det går nämligen inte att gå in på beställning, de kanske håller på med nåt? Hoppas bara inte de ändrar leveransen en vecka ytterligare... återstår att se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att gå in på min heller, hoppas att det är positivt!

Ett nytt hopp har tänts. Det går nämligen inte att gå in på beställning, de kanske håller på med nåt? Hoppas bara inte de ändrar leveransen en vecka ytterligare... återstår att se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde min vita 4s den 21. Inget har ändrats sedan dess, "Levereras 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011"

Ganska dåligt när man väljer att beställa från Apple ist för att gå till en butik och få den på en gång..

 

Har du inte fått den innan den 10:e så kan du klaga. Innan dess så håller de vad de lovar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett nytt hopp har tänts. Det går nämligen inte att gå in på beställning, de kanske håller på med nåt? Hoppas bara inte de ändrar leveransen en vecka ytterligare... återstår att se!

 

Eller så har deras system kraschat och de har tappat bort alla våra beställningar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde ca kl 15 den 21:eJag kommer dock inte få min förrän den 8-15 nov. Konstigt att alla ni andra här får tidigare även ni som betällt efter mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad konstigt Apples beställningssidor uppförde sig i går kväll !? Men nu ser det ut som vanligt igen med samma info som tidigare.

Både bra och dåligt när man nästan trodde att alla beställningsorder hade kraschat.

 

Jag beställde precis när det gjordes möjligt på Apple Store Online (var där inne i andra ärenden just då) men på min beställningsinformation står det att den skickas den 11/11, levereras den 16/11. Verkar ju ingen ordning alls verkar det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...