Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Telia


Martin_iPhone

Rekommendera Poster

Vid vilken tid på detta dygnet ska man sluta hoppas att man får sin iphone imorgon?

 

 

Jag har kollat upp detta och den ligger så här hos posten:

27 okt kl 08:47

Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

 

Är de bara o släcka lampan för idag då och bryta ihop och komma igen?

 

 

Och min har blivit sorterad i jkpg nu. hoppet är de sista som lämnar människan :)

 

Ganska bra dag då i alla fall?

 

Min är också sorterad i j köping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Att det står "Jönköping, Sorterad", Kan det innebära att den är ivägskickad mot sitt mål också??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det står "Jönköping, Sorterad", Kan det innebära att den är ivägskickad mot sitt mål också??

 

Ja!

Min är också sorterad i Jönköping kl 16:10 idag. Tur man bor i Linköping, bara ca 10 mil där ifrån till hit. Det borde kunna ske på en natt och kunna hämta ut den imorgon.

Hoppas de finns med ett micro-sim-kort med i leveransen eller om man måste ner till Telia-butiken och hämta ut ett. Kan ju vara en risk att de är slut så här vi släppet imorgon med sim-korten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kom SMS med Spotifyaktivering.....men de har visst strul med det.

 

Det ska visst vara felanmält redan sa 90200 när jag ringde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och min nya abonnemangsform ändrades precis oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots felmeddelandena när jag försökte aktivera Spotify via Telia har jag nu Spotify Premium står det på Spotifys hemsida till 2012-10-27.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes yes yes

 

27 okt kl 19:48Jönköping, Sorterad

27 okt kl 14:22Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

27 okt kl 14:19Ljungby, Posten har tagit emot försändelsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag förlängde mitt abbonemang och tog en 4S 16gb från telia och den är sorterad jönköping på väg till mig.

 

Nu har hag nog ångrat att jag ej tog en 32gb istället. Är det någon här som har en aning om hur jag ska gå tillväga för att byta till en 32gb istället? Jag tänker mest på att eftersom den filmar i 1080p så kommer filmer att ta upp mycket av minnesmängden.

Jag vet att man har någon form av ångerrätt när man handlar över nätet. Ska jag ringa till Telia i morgon och säga att jag vill ha en 32:a bara? Hur blir det med den som kommer att ligga på ombudet i morgon?

 

Mvh // Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin_iPhone

Ja!

Min är också sorterad i Jönköping kl 16:10 idag. Tur man bor i Linköping, bara ca 10 mil där ifrån till hit. Det borde kunna ske på en natt och kunna hämta ut den imorgon.

Hoppas de finns med ett micro-sim-kort med i leveransen eller om man måste ner till Telia-butiken och hämta ut ett. Kan ju vara en risk att de är slut så här vi släppet imorgon med sim-korten.

 

Nästan garanterat, om inget oförutsett händer (oväder, olyckor på vägarna etc).

 

Stockholm - Jönköping - Linköping går på en natt

(sorterat Stockholm vid 20 tiden, sorterat i Jönköping vid 04 tiden, framme dagen efter vid 13 tiden. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag förlängde mitt abbonemang och tog en 4S 16gb från telia och den är sorterad jönköping på väg till mig.

 

Nu har hag nog ångrat att jag ej tog en 32gb istället. Är det någon här som har en aning om hur jag ska gå tillväga för att byta till en 32gb istället? Jag tänker mest på att eftersom den filmar i 1080p så kommer filmer att ta upp mycket av minnesmängden.

Jag vet att man har någon form av ångerrätt när man handlar över nätet. Ska jag ringa till Telia i morgon och säga att jag vill ha en 32:a bara? Hur blir det med den som kommer att ligga på ombudet i morgon?

 

Mvh // Daniel

 

Ring Telia. Troligtvis säger dom att du skall gå till ditt postombud och legitimera dig och be dom returnera paketet. Du har alltid 14 dagar på dig att ångra köp via internet, så det skall inte vara några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring Telia. Troligtvis säger dom att du skall gå till ditt postombud och legitimera dig och be dom returnera paketet. Du har alltid 14 dagar på dig att ångra köp via internet, så det skall inte vara några problem.

 

 

Tack! Ringer dom imorrn.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorterad i Jönköping kl 21.24. En svart 4S 32GB är på väg... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Ringer dom imorrn.

 

 

 

Du kan dock själv få betala returfrakten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23.05 är min sorterad i Stockholm. Vit 64GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både ock.

post-34501-077308100 1319756134_thumb.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den närmar sig :ThumbsUp:

 

Händelser

2011-10-28 01:00 Örebro Sorterad

2011-10-27 16:13 Jönköping Sorterad

2011-10-27 08:42 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28 okt kl 03:44Stockholm, Sorterad27 okt kl 16:08Jönköping, Sorterad27 okt kl 10:06Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...