Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 4S med Telia


Martin_iPhone

Rekommendera Poster

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Passar iPhone 4-skal till 4s?

 

Knappen på sidan som stänger av ljudet sitter lite lägre på 4s men det fungerar ändå. Annars är det precis samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:bultandehjarta: :bultandehjarta: :bultandehjarta: Fick nyss ett SMS från posten, telefonen har anlänt till COOP Forum, Valbo! :bultandehjarta: :bultandehjarta: :bultandehjarta:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja! Fick sms med ordernummer imorse. Några timmar senare kommer ett SMS från posten att jag kan hämta ut min telefon. Nu sitter jag här med telefonen i hand, men utan simkort :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja! Fick sms med ordernummer imorse. Några timmar senare kommer ett SMS från posten att jag kan hämta ut min telefon. Nu sitter jag här med telefonen i hand, men utan simkort :(

 

 

Det är ju bara att gå till Teliabutik å få ett nytt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju bara att gå till Teliabutik å få ett nytt!

 

Gratis?:o Då sticker jag till telia imorgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min ser ut att ha försvunnit i: "Störningsinformation: Vi har förseningar i vår paketdistribution som kan påverka mottagare med postnummer som börjar på 10-19, 20-29, 30-31 och 40-51. Vi beklagar eventuella besvär."

 

 

 

 

 

 

:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YES!!!!

 

1701 kom den till utlämningstället.

 

 

Posten har visst en massa leveranser av iPhones idag.

Vi som har Telia kan vara glada vi kan hämta ut med infon i SMSet, de som har Halebop måste vänta på en pappersavi som kommer...hmm...på måndag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi som har Telia kan vara glada vi kan hämta ut med infon i SMSet, de som har Halebop måste vänta på en pappersavi som kommer...hmm...på måndag?

 

De som har beställt med Halebop var glada och hämtade upp sina iPhones med pappersavin som kom med posten imorse ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja! Fick sms med ordernummer imorse. Några timmar senare kommer ett SMS från posten att jag kan hämta ut min telefon. Nu sitter jag här med telefonen i hand, men utan simkort :(

 

Samma ska för mig. Ringde just kundtjänsten angående det och de skulle skicka ut ett till mig men det kommer först på tisdag...

Jag beställde via Mecenat.se och det verkar som man måste kontakta Telia och begära ett microsimkort för det verkar inte skickas med automatiskt.

 

Beställde för övrigt telefonen i tisdags och fick den idag. Så kan inte klaga på leveranstiden. smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ingen Iphone för mig idag, verkar ligga kvar uppe i Hudiksvall :( trots att kundtjänst på posten LOVADE att den skulle hinna skickas ner till mig i Järbo :(

 

Från Hudiksvall till järbo är det typ 15 mil, stog att den var felsorterad där imorse kl 09.41 :/ borde ju hunnit men icke icke ! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde först en 16gb från Telia dagen då de hade "råkat" öppna beställningssidan.

 

Ringde sedan under veckan och ångrade mig då jag ville ha 32gb i stället.

 

Så nu är en 16gb redan på väg och det ligger en beställning på en 32:a. Och jag själv sitter med en 32:a i handen då den fanns att köpa på stan i dag på lunchen när jag var ner. Så kan det gå :)

 

Blir att ringa av avbeställa även 32:an på måndag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och surfar på min nu. Funkar perfekt förutom att jag inte har fått igång iCloud än. Har inte fått nått mail från Apple, som man måste få för att kunna aktivera kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!

Nu ligger min lur på ICA. Hur ska man lyckas jobba hela dagen när man vet att den ligger o väntar på mig!! Ja ja lyxproblem!

Måste bara fixa ett Micro-SIM innan jag åker hem. Blir en trevlig kväll tror jag !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på leveranstiden hos Telia? Jag beställde en vit 32gb 4S den 27:e från telia kundtjänst via telefon. Jag har fått ordernummer via sms, men telefonen är ju såklart inte skickad från telia än.

 

Börjar suga så smått i Iphone-tarmen och undrar hur länge man behöver vänta innan den dimper ner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som jag får vänta till 18 november... om man nu skall tro på det beskedet! Suck... flera veckors trånande och suktande efter min nya kompis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur får ni reda på förväntade leveransdatum? Jag beställde över telefon och fick bara veta att det inte går att lämna något leveransdatum. Beställde 4S 32 gb igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:blink: Okej, detta är en tråd för er som beställt från telia. Men det är så att jag bor i en ganska liten stad i värmland. Här passar Telia och Halebop bäst. Men vad erbjuder egentligen bäst saker, för bäst pris?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...