Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ute efter en flashig skrivare


fikapause

Rekommendera Poster

tjena kött och blåbär

jag har på senare dagar blivit beroende av skrivare och finner det jobbigt att smyga och skriva ut i plugget hela tiden då allt jag gör skulle bli så mycket smidigare om jag hade en skrivare hemma.

min erfarenhet inom skrivarvärlden ligger på noll atm så jag fattar nada när jag surfar runt och försöker läsa om skrivare, hittar inte heller så många recensioner. så nu vänder jag mig till er för råd och tips om skrivare som är tillgängliga för imac.

 

mina krav (vad skrivaren ska kunna trolla fram till mig) är färgbilder i superb kvalla. jag fotar mycket och håller mycket på med illustrationer t innehållande mycket detaljer och starka färger.

definitivt ha scanner, kunna skriva ut med fotopapper samt hålla i ett par år och vara allmänt smidig.

skulle sitta fint om jag även kunde koppla upp med mina övriga appleprodukter och skriva ut, men det är inget krav bara lite grädde på moset liksom.

 

sen är det så att jag redan kollat in en snäcka redan:

http://store.apple.c...e/product/H2998

men är osäker på om det finns minst dubbelt så fina snäckor på denna knöliga strand.

den verkar bra, vad tror du? kanske har du några erfarenheter om den?

budget? 3k går gränsen.

 

HJÄLP känner mig som en deltagare på robinson just nu som råkat gå vilse och aldrig kommer hitta hem igen och jag blev jagad av 3 babianer igårphika.gifshutup.giffundersam.gifhehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3000:- och kräver "superb kvalla", tror inte det går hand i hand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...