Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Flertal problem med Spotify till iPhone

Primalisten

Recommended Posts

Jag har alltid varit nöjd med spotify och deras app till iphone, men på senare tid har det dykt upp fler och fler problem. Jag tänkte lista dom här, och finns det någon som känner till lösningen till något av problemen så får ni gärna dela med er.

1. Förr gråmarkerades låtarna i spellistorna när de inte längre fanns tillgängliga hos Spotify. Nu försvinner de helt enkelt bara ur listorna. Fördelen med gråmarkeringen var ju förstås att man fortfarande hade koll på vilka låtar man vill ha kvar, så man kunde leta reda på dom på annat håll. Någon som vet om det här är ändrat av Spotify eller om det finns någon inställning som jag själv kan ändra?

2. Det går inte längre att synka Spotify på mobilen med Spotify på datorn. Förr gick det att koppla in båda på samma trådlösa nätverk så fungerade det fint. Nu har jag försökt alla möjliga metoder och varianter, men det går helt enkelt inte. Det jag pratar om här är synkning av egna mp3:or. Låtar som alltså inte finns tillgängliga på Spotify.

3. Låtar som jag tidigare lagt in på mobilen, och som jag kunnat spela via Spotify går inte längre att spela. Det verkar helt enkelt som att alla låtar som inte finns tillgängliga hos Spotify går att spela längre. Det gäller dock bara på iPhone. Spotify på datorn spelar fortfarande upp manuellt inlagda låtar.

Hoppas på att någon känner till lösning på problemen, då det var väldigt smidigt att kunna ha all sin musik via Spotify förut, både till datorn och iphone.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...