Bosse N Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Vad jag förstår så behövs inget antivirusprogram till Iphone. Hur är det med brandvägg och var finns den i så fall att hämta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CLS Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Om du har en jailbreakad iPhone så finns Firewall IP i Cydia, med hjälp av denna app kan man filtrera bort reklam som finns i vissa apps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Nej det behövs verkligen inte. Så länge du håller dig borta från att koppla upp dig mot publika wifi-nät så är det rätt säkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvick10 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Apple produkter kan inte få virus ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Vad jag förstår så behövs inget antivirusprogram till Iphone. Hur är det med brandvägg och var finns den i så fall att hämta? Jag har en brandsläckare till salu som jag inte använder...ge ett bud så är den din Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvick10 Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Hahaha ! Jätte roligt skrattar i sönder ! Du är grym ! Hahaha va roligt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.