Jump to content
Just nu i M3-nätverket

MacBook Pro med defekter; nog för att lämna in?

L4Leonard

Recommended Posts

Köpte min MacBook Pro (13") i somras, och har börjat få en del småproblem med den. Min på/av- knapp har senaste tiden börjat "sjunka in", och börjar bli svår att rycka på. Min mellanslagstangent sitter inte riktigt jämnt (lutar/ mer intryckt åt höger), min skärm sitter inte helt centrerad d.v.s. det är en liten grå glipa där glaset/lcdn och gummikanten. På detta så funkar min Wi-Fi lite sådär. Min fråga är därför:

Går det att lämna in den för att få dessa fel reparerade?

Vet inte, men gå till en butik som är auktoriserad för Apple-service. Låt dem titta på den och fråga vad dem tror. Dvs slitage vs hårdvarufel.

Om inte annat kanske dem kan säga då att det där kan vi rätta till för XX:xx kr

Vet inte, men gå till en butik som är auktoriserad för Apple-service. Låt dem titta på den och fråga vad dem tror. Dvs slitage vs hårdvarufel.

Om inte annat kanske dem kan säga då att det där kan vi rätta till för XX:xx kr

Ok, då blir det väl till att lämnba in den på MacHuset här i Jkpg på Torsdag isf. Kommer jag behöva ta med kvitto (köpt på MediaMarkt)?

Ok, då blir det väl till att lämnba in den på MacHuset här i Jkpg på Torsdag isf. Kommer jag behöva ta med kvitto (köpt på MediaMarkt)?

Inta alls. De är mycket bra att ha att göra med. Se till att du får prata med Daniel, har är tekniker där och har hjälpt mig flertalet gånger.

Ta det bara lugnt och sansat så skall du se att det löser sig.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...