Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iMessage skickas från email


Ampe

Rekommendera Poster

Har du raderat dina tidigare konversationer eller hänger de kvar från säkerhetskopian?

Om du fortsätter på en tidigare konversation så hakar iMessage på den tidigare inställning som finns sparad i konversationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du raderat dina tidigare konversationer eller hänger de kvar från säkerhetskopian?

Om du fortsätter på en tidigare konversation så hakar iMessage på den tidigare inställning som finns sparad i konversationen.

Om detta var riktat till mig så: självklart har jag raderat tidigare konversationer, mitt problem ligger i att mitt nya nummer inte finns att välja i inställningar överhuvudtaget. Har fortsatt försöka lösa detta utan resultat idag. Har även stängt av iMessage och skrivit in mitt nya nr i min gamla telefon, innan jag säkerhetskopierat över den till datorn, för att sedan återställa min nya telefon och kopiera över den nya säkerhetskopian, och likt förbannat kan jag bara välja det mitt gamla nummer eller email. Förstår inte vart telefonen ens får det ifrån, numret finns ju enbart i simkortet på den gamla och ingen annan stans. Förstår verkligen inte vad som är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du stängt av imessage i din gamla telefon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Hej.

 

Någon som vet hur man RADERAR ett telefonnummer i iMessage? Jag har lyckats att lägga till ett annat nummer varför alla meddelanden som ska till mig nu delas. Jag kan inte mer än att bocka av detta extra nummer men det hjälper inte, hur gör man för att det ska försvinna???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...