Falkens Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Jag försöker para ihop min iPad 2 med min iPhone 3 GS med blåtand.Telefonen hittar inte ipaden samma sak åt andra hållet, detta har funkat men nu gör det inte det och jag vet inte vart jag ska felsöka heller. Jag har IOS 5 på båda enheterna. Jag vill koppla ihop dessa för att klubba surfa. Någon som kan veta vad problemet är? (ja har ett headset från Jabra som funkar via BT) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piratkapten Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Har du aktiverat internetdelning först? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkens Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 Japp, den är på och jag får trots det samma fel. Iphonen söker enheter men hittar inte IPad. iPad hittar iPhone men visar ej ansluten och klickar man och försöker ansluta så säger den att jag ska kontrolera om den är påslagen och inom räckvidd och det är den (jag tittar på den) Mitt headset från Jabra är bara att ansluta utan problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkens Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 Och som vanligt så funkar det... Missen jag gjorde var att jag inte testade att ta bort den gamla... Efter det så funkade det. Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.