Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Mac/Iphone/Ipad-användare vs Android med flera

McLink

Recommended Posts

Har haft många diskussioner med "Applehatare". Det är otroligt vilken skillnad det är i samtalsintelligens.

ex:

Apple: Det är säkert en bra telefon den där S2, bara det att jag fastnat lite för Iphone, sen vet man ju inte vad man skaffar nästa gång fundersam.gif

Android: Skulle aldrig skaffa en sån där Iphone, bara skit och allt är låst, man kan inte göra någonting.

tappahakan.gif

Apple: Nej det är ju förstås en smaksak, men har du testat en Iphone?sarcastic.gif

Android: Nej fy fan skulle aldrig ta i den med tång, sen är den dyr också.lazy3.gif

Apple: Kan väl hålla med om att den kanske är lite dyr. Men den passar mig.storkram.gif

Alltså ungefär såhär ligger samtalsnivån på med alla jag snackat med.

Summan: Apple användare vet vad dom har och prackar inte på någon annan detta, medans andriodare verkar vara väldigt trångsynta och vill hävda sig hela tiden. Det måste ju vara fler som märkt detta, 98 gånger av 100 är det såhär för mig iaf.

Jag hade gärna velat vara intresserad av att testa Android nån vecka eller två. Vad jag har förstått så alla mobiler med android för under 2-3000 ska vara skärp vad jag har förstått.

Visst, kan jag väl hålla med att iTunes kan kännas jobbigt att använda när man använder Windows. I OS X är det mer smidigare och logiskt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...