Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iOS 5 programvaran för iPad-enheten skadades under hämtningen

MetricRyan

Recommended Posts

hej detta är vad som dycker upp om och om igen med iOS5 programvaran för iPad-enheten skadades under hämtningen

Har uppdaterat iPhone 4an utan några problem men iPad 2 64GB 3G Wi-Fi

och efter detta gjorde jag lite justeringar i host-filen men det verkar inte har hjälpt

Vet ni eller har ni några andra idéer som skulle hjälpa ??

all hjälp uppskattas :)

Inga svar tyvärr

men jag har samlat alla frågor om detta under samma tak:

• Nu har min iPad2 suttit fast i datorn i flera timmar och uppladdningsgrafen har kvar ca 1 mm kvar innan den är "färdig".

• Hej detta är vad som dyker upp om och om igen med iOS5 programvaran för iPad-enheten skadades under hämtningen Har uppdaterat iPhone 4an utan några problem men iPad 2 64GB 3G Wi-Fi

• Itunes kan inte säkerhetskopiera Ipad-enheten. Den stannar efter två tredjdedelar ungefär. När jag försöker ladda IOS 4.3 kopplas Ipad bort under säkerhetskopieringen.

• Hade liknade problem. Fick boota om både iPad och Mac innan jag fick säkerhetskopieringen att fungera och uppdateringen till 4.3 att fungera.

• Har precis det problemet jag också, säkerhetskopieringen stannar med ytterst lite kvar av processen. Det som hjälpte för dig, att starta om prylarna, hjälpte inte för mig dock.

• Hej. Någon lösning på detta? Jag har samma problem. Hörde något om att det skulle kunna vara några appar som ställde till det. Någon som vet och kan ge svar?

• jag hade samma problem , men löste det med att återställa ipad till fabriksinställning och sen uppdatera till 4.3

• Samma problem här, men det löste sig.

Jag laddade ned och installerade uppdateringen på en annan mac, sen flyttade jag över till min egen och återställde från senaste säkerhetskopian.

Vet inte om ett misslyckat jailbrakeförsök har ställt till det.

Har hänt samma sak med mig. Det går icke att ladda ned och installera programvaran. Jag har även försökt att göra det i en annan dator men samma sak händer igen. Har försökt att återställa och även det gick inte. Jag minns att detta har hänt tidigare med en version av Itunes. Jag hade hittat då ett svar på nätet som löste problemet men jag kan inte komma ihåg. Jag minns man fick radera några filer men jag kan inte minnas var i hårddisken man gjorde det. Har tidigare använt PC och är inte duktig på att hitta i MAC:enn... Please, help.

Jag får precis samma svar på min ipad generation 1: iPad-enheten skadades under hämtningen. Har provat från två olika Macbook Pro. Har alla de senaste uppdateringarna på datorn. Har rensat bort en massa appar som redogjorts för i andra trådar. Startat om såväl datorn som iPaden flera gånger. Fungerar ändå inte

Jag har samma problem med iOS 5 för ipad. "PROGRAMVARAN FÖR IPAD-ENHETEN SKADADES UNDER HÄMTNINGEN"

Någon som har lyckats?

Jag har förstått att en del har löst problemet för windows med brandväggsinställningar. Jag använder mac och blir lite villrådig när jag läser om dylikt. Jag har uppdaterat min iphone på samma dator så jag tror inte riktigt på det.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...