steiner83 Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Jag har tre (3) epost adresser som konto sedan tidigare (arbete, privat). De finns alla i telefonen men när jag försöker slå på "Mail" samt "Notes" blir jag ombedd att skapa ett .me konto trots att jag sedan tidigare redan har ett sådant (inkluderat bland de 3 epost adresserna). Är inte hela jävla poängen med detta att merge och synkning skall ske smärtfritt och att jag skall slippa välja?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Ja alltså om du vill gå över till iCloud så måste du köra vissa inställningar för det för att få över din .me till iCloud, annars kör du på Mobile Me. Icloud förutsätter Lion och iOS 5 (just nu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
begekand Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Du måste konvertera mobile me till iCloud - på datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steiner83 Posted October 14, 2011 Author Share Posted October 14, 2011 Ok! Provar med det først! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.