Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kan inte aktivera iCloud-sync

jokke1

Recommended Posts

Hej när jag försöker aktivera iCloud synkronisering står det att det inte går att aktivera det vad ska jag göra? någon annan som har detta problem?

tacksam för svar Joakim

post-57966-007818300 1318517934_thumb.png

Samma problem här. Ingen lösning i sikte. Men jag hoppas att ljuset snart bryter igenom Molnet. ;)

Även jag har fått samma svar. Vet inte om jag har fattat fel, men skulle inte icloud funka bara för de amerikanska marknaden först? Eller skall vi övriga kunna synca via icloud vi med?

Även jag har fått samma svar. Vet inte om jag har fattat fel, men skulle inte icloud funka bara för de amerikanska marknaden först? Eller skall vi övriga kunna synca via icloud vi med?

Ja du har fattat fel.

iCloud fungerar för mig och jag har redan lagt upp en säkerhetskopia i molnet.

Testa att logga in på iCloud på nätet först.

Hmm tack för svaren det är väl bara att vänta och se om det kommer någon uppdatering eller testa om någon dag.

helgeelg6804 jag vet faktiskt inte men det borde fungera till alla länder samtidigt (tycker jag)

Jag har gjort det eller är det någon inställning man ska göra på nätet eller iphonen?

Ja du har fattat fel.

iCloud fungerar för mig och jag har redan lagt upp en säkerhetskopia i molnet.

Testa att logga in på iCloud på nätet först.

missknowitall

Hade samma problem igår, men gör så att du kopplar upp dig på ett WiFi-nätverk och sätt i laddare, pröva sedan igen och se om det funkar!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...