Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Samsung-reklam


erikwincent

Rekommendera Poster

Känns lite sådär när man går in på MacWorlds hemsida och det första man möts av är en mega banner med "Samsung Galaxy II - Crèm de la crèm...". superirriterad.gif

skärmdump.tiff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv sedan en tid iMac 27 och är mycket nöjd med den. Lika nöjd som jag är med min Galaxy SII! Jag förfäras inte av reklaminslaget. Tänk om man bara hade ett alternativ att välja vad det än gäller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite sådär när man går in på MacWorlds hemsida och det första man möts av är en mega banner med "Samsung Galaxy II - Crèm de la crèm...". superirriterad.gif

 

installera add blocker så slipper du reklam, mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte säkert att MacWorld styr annonserna, det kan vara så att annonsören köper blockvis på alla idg:s sajter. Och dessutom, det finns faktiskt folk som hänger här som kanske är intresserade av en sådan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en Samsung S2 i en vecka nu efter att jag sålt min iPhone 4 då jag beställt en 4S som jag väntar på. Kan bara säga så: det går inte ens att jämföra iPhone är på en annan planet, Samsung är som vilken annan tråkig telefon. Längtar till att få min nya iPhone snart så jag kan njuta av livet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...