Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kan inte uppdatera till 10.7.2

leeaf

Recommended Posts

Som rubriken lyder, så sitter jag med en gammal beta från juli, eller något sådant på 10.7.2.

Nu vill jag naturligtvis uppdatera till stabil version, men den dyker inte upp i programuppdatering.

Så, jag fick ladda ner den på annat håll, men det går inte installera på min HD.

"Disken uppfyller inte de krav som krävs för att installera", eller något sådant får jag upp.

Jag testade först med Comboupdaten, vilket då inte fungerade. Nu har jag precis försökt med

den "vanliga", med samma resultat.

Jag har kollat skivan, och allt är okej med den. Skivbehörigheterna är reparerade de med,

men det fungerar inte ändå.

Vad ska jag göra? Måste jag downgradea, återställa hela Lion, eller hur bär jag mig åt?

Om jag nu behöver återställa Lion, försvinner allt jag har på HDn då?

Tack på förhand!

Philip

Eftersom du kört utvecklarversionen av OS X 10.7.2 så bör du som utvecklare ha tillräckligt goda kunskaper för att lösa dina problem? Eller kontakta apples utvecklarteam som du har tillgång till som registrerad och betalande utvecklare hos apple.

Min gissning är att du måste formatera och installera på nytt och håll dig sen bort fram testversioner om du inte besitter kunskaper för att hantera dom.... behave.gif

:policeman:

Jo, jag ska absolut hålla mig borta från sån skit i fortsättningen. Det var min iver att få komma igång med iCloud som lockade mig till detta vansinne.. wink.gif

Det hela löste sig genom att installera om Lion från återställningsmenyn.

Jo, jag ska absolut hålla mig borta från sån skit i fortsättningen. Det var min iver att få komma igång med iCloud som lockade mig till detta vansinne.. wink.gif

Det hela löste sig genom att installera om Lion från återställningsmenyn.

Tummeupp.gif

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...