Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fortsatta uppdateringar för IOS 4?


fred6633

Rekommendera Poster

Hej,

Jag är nöjd med IOS 4 och behöver inte 200 nya funktioner.

 

Kommer det även i fortsättningen att släppas bugfixar till IOS 4?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag är nöjd med IOS 4 och behöver inte 200 nya funktioner.

 

Kommer det även i fortsättningen att släppas bugfixar till IOS 4?

 

Det kommer det med stor sannolikhet INTE göras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen anledning till det. Du får stanna där du är eller uppdatera till 5.0

Kan inte förstå varför man inte vill ha 5.0. Det är vansinnigt mycket bättre än 4.x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen anledning till det. Du får stanna där du är eller uppdatera till 5.0

Kan inte förstå varför man inte vill ha 5.0. Det är vansinnigt mycket bättre än 4.x

 

Jag använder min iphone mest för att ringa. Någon gång använder jag Safari och någon gång Mail. IOS 4 har fungerat bra. Telefonen är redan nu packad med funktioner som jag inte använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket I-lands problem!! För mycket funktioner i telefoner. :-)

Verkar väldigt konstigt om de skulle komma med uppdateringar på 4 när 5 kommit. Satsa på att uppdatera till 5 o låtsas inte om de nya funktionerna ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*facepalm* Det nya notifieringssystemet är bara det en anledning att uppgradera till ios 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket I-lands problem!! För mycket funktioner i telefoner. :-)

Verkar väldigt konstigt om de skulle komma med uppdateringar på 4 när 5 kommit. Satsa på att uppdatera till 5 o låtsas inte om de nya funktionerna ;-)

 

Ok, uppdatering genomförd. Fick något felmeddelande under processen, men allt verkar fungera (som tidigare).

 

OSX 10.6 uppdateras även sedan 10.7 har utkommit. Jag tänkte att det kanske var likadant med IOS.

 

Jag skrev inte att funktionerna var ett problem utan att jag inte behövde alla :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför köpte du iPhone då? Grejen med iPhone är att man ska använda den. Du hade lika väl kunnat köpa en gammal Nokia eller något med knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom uppgraderingen inte kostar något så känns det ju som en no-brainer. Är man orolig för buggar så väntar man till 5.1 typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför köpte du iPhone då? Grejen med iPhone är att man ska använda den. Du hade lika väl kunnat köpa en gammal Nokia eller något med knappar.

 

Kan man surfa på internet med en "gammal Nokia"?

 

Jag glömde säga tidigare att jag även annvänder kamerafunktionen.

 

Ringa, sms:a, surfa, e-posta och fotografera. Jag tycker nog att jag använder min iPhone. Att jag var nöjd med min iMac och Macbook bidrog också till att jag köpte en iPhone.

 

Men som sagt, nu har jag IOS 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man surfa på internet med en "gammal Nokia"?

 

Jag glömde säga tidigare att jag även annvänder kamerafunktionen.

 

Ringa, sms:a, surfa, e-posta och fotografera. Jag tycker nog att jag använder min iPhone. Att jag var nöjd med min iMac och Macbook bidrog också till att jag köpte en iPhone.

 

Men som sagt, nu har jag IOS 5.

 

Förlåt mig, det framgick inte i dina tidigare inlägg att du använde den mer än att ringa och smsa :)

Det låter som att du skulle kunna ha jättebra användning av iOS 5 eftersom allt du gör på din iPhone blir så mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...