Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad totallåst efter uppgradering till iOS5


hypermannen

Rekommendera Poster

Jag uppgraderade min iPad till iOS igår kväll, och efter att sent fått igång den så lade jag mig i sängen och fipplade med den. Av någon anledning så startade jag om den, och vad som hände då var att äpplet dök upp och var på skärmen väldigt, väldigt länge. Efter det kom den lilla streckade snurran fram. Den fastnade på den, snurran rör sig inte ens och så har den varit hela natten tills nu.

 

iPaden reagerar inte på någonting, att hålla ner strömknappen fungerar inte. Håller jag ner strömknappen och hemknappen så stängs den av efter en stund, men när jag startar den igen så händer exakt samma sak som tidigare.

 

Kopplar jag in den i datorn dyker den upp i iTunes och står och snurrar, men det går inte att klicka på den. Den kan stå även så precis hur länge som helst. När jag drar ur sladden hoppar ett meddelande fram i iTunes om att iTunes avbröts när iPad höll på att återställas, och den frågar om man vill fortsätta återställningen. Väljer jag att fortsätta återställningen säger itunes att ett okänt fel (-35) har inträffat. Väljer jag att radera säkerhetskopian fortsätter allt bara att stå still.

 

Någon som har några fler tips på vad man kan göra, eller ska jag bara kasta grejen åt skogen? Har haft den i två dagar, trodde faktiskt det var bättre kvalitét på Apple än så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...