Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4 funkar inte efter uppdatering

Luciano

Recommended Posts

Kopplade in min iPhone och det stod att den extraherade programvaran, men sedan kom det upp en ruta där det stod att det okänt fel hade inträffat. Så nu är jag startar iPhonen är den en sån USB-kabel och iTunes-loggan, och när jag då kopplar in den till iTunes kommer det upp en ruta där det står samma sak igen?! Börjar få lätt panik nu!!

Samma för mig. Jag kommer inte ha någon mobil med mig till skolan ifall det här inte fixas.

Samma här också. Värre är att nu har den slutat visa USB-kabeln och iTunes-loggan. Det enda den visar nu är Apple-loggan, progressindikator (heter det så?) och sen den runda symbolen med streck som animeras. Sen startar den om sig.

Jag kan resetta den men det hjälper inte. :(

Tog ur SIM-kortet men det hjälpte inte heller...

Ni kan återställa med shift tekniken..

Har redan försökt det i tre timmar nu. Min iPhone (4) är helt kajko. Och jag som aldrig ens har rört en hemsida innan där det står Jailbreak på.... :(

Jag vill bara återställa den till senaste backupen så att jag kan ringa med den i morgon!! Hur svårt kan det vara?? "Reset to Factory default" for fuck sake!

Ibland blir man trött. :superirriterad:

Har redan försökt det i tre timmar nu. Min iPhone (4) är helt kajko. Och jag som aldrig ens har rört en hemsida innan där det står Jailbreak på.... :(

Jag vill bara återställa den till senaste backupen så att jag kan ringa med den i morgon!! Hur svårt kan det vara?? "Reset to Factory default" for fuck sake!

Ibland blir man trött. :superirriterad:

Behöver en lösning på detta jag också. Jag uppdaterade till iOS 5 och allt gick suveränt! Det enda problemet är att jag vill ha den upplåst så jag kan använda tele2 istället för det "operatörlåsta-telenor". Vill nedgradera min telefon till 4.3.5 då Gevey Pro löste mitt problem med operatörslåset. Finns det något jag kan göra för att nedgradera min telefon till 4.3.5 ?

Är oerhört tacksam för svar.

Tack på förhand

Nu, på morgonkvisten, så verkar det som att det fungerar. Överbelastning på Apples servrar alltså, som också var den allmäna teorin.

Men det är ändå märkligt att det inte funkade, hur mycket jag än ändrade hosts-filen (för att undvika kontroll mot Apple).

Nåväl, nu är det bara att hoppas att det löser sig. Telefonen håller på att starta om nu... :crossfingers:

har något konstigt problem med min iphone efter misslyckad uppdatering, den starta av sig själv sen kommer det en sak på skärmen som snurra sen stängs den av igen å så håller den på hela tiden. Inte ens itunes får någon reaktion när jag koppla in den till datorn. Någon som har haft samma problem eller någon som vet vad jag kan göra?

sätt telefonen i recovery läge och prova igen. Det är säkert överbelastning av apples servrar.

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...