Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS, Pris?

noname93

Recommended Posts

Tja!

Jag, som många andra blev förra veckan lite besviken på bristen av iPhone 5. Men eftersom jag går runt med en gammal nokia så bestämde jag mig för en 4S.

Sedan började jag tänka igen och började snegla på den onda sidan(HTC sensation xe bland annat)! Som tur var blev jag avskräckt så fort jag börja pilla på htcn(jag tål inte det lilla lagget som uppkommer vid byte av hemskärm på varje Android mobil).

To make a long story short, jag bestämde mig för att istället köpa en 3GS, ha den i cirka ett år, för att sedan köpa 5an! Eftersom 3GS ska bli svinbillg nu undrar jag om ni har någon aning om hur billig den blir? Självklart vet ingen det svenska priset förutom Apple men som jag förstått det ska den kosta 0 dollar, vilket troligen är 0 kronor också!? :P

Man kommer troligen få betala förhöjd månadsavgift då eller hur tror ni? Och så undrar jag om ni tror möjligheten att köpa den med 12 månaders bindningstid hos tele2, kommer finnas?

Slutligen, tycker ni att detta är en bra ide? Jag vet att 4S har sjukt mkt nytt trots sitt yttre, men jag var så sugen på ny design så jag kan inte låta bli att tänka på 5an och hur det blir då när jag sitter med min 4S!?

99 x 24 mån (inkl fri surf) på tre.se

totalkostnad 2626:- bör ju kunna anses som en rätt bra deal.

99 x 24 mån (inkl fri surf) på tre.se

totalkostnad 2626:- bör ju kunna anses som en rätt bra deal.

Ja de låter ju sjukt bra! Dock vill jag ha max 12 månader(även om det kostar med per månad) samt Tele2.. Jag vet inte ens vrf jag skrev frågan då det är ingen som kan veta.. är la bara otålig....

Varför inte skaffa en begagnad 3GS? Det borde komma ut en del sådana när folk uppgraderar till 4S.

Ja de låter ju sjukt bra! Dock vill jag ha max 12 månader(även om det kostar med per månad) samt Tele2.. Jag vet inte ens vrf jag skrev frågan då det är ingen som kan veta.. är la bara otålig....

Tele2 säljer (tydligen) inte iPhone 3Gs längre. Jag kunde inte hitta den på deras hemsida i alla fall. (Om jag söker efter den kommer det upp ett resultat, men om man klickar på resultatet finns inte sidan...)

Varför inte skaffa en begagnad 3GS? Det borde komma ut en del sådana när folk uppgraderar till 4S.

Smart! Ska kolla upp det lite! tack :)

Tele2 säljer (tydligen) inte iPhone 3Gs längre. Jag kunde inte hitta den på deras hemsida i alla fall. (Om jag söker efter den kommer det upp ett resultat, men om man klickar på resultatet finns inte sidan...)

Jo det var det jag såg, men jag antog att de bara tog ner så länge tills 4s kmr! eller nåt? :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...