Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 5 ute!


Luciano

Rekommendera Poster

Nån som har koll på hur det funkar om man sitter på senaste betan? Funkar det OTA, eller måste man restora hela skiten?

 

Jag har nämligen inte fått upp något verken i iTunes eller i luren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddar för fullt men det verkar som om servern går på knäna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter med iOS 5 Golden Master-versionen sen förra veckan. Behöver jag uppdatera tro?

I så fall hur? Nedgradera till iOS 4 eller? Tack på förhand..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På några minuter gick nedladdningstiden från 9 minuter till 25 minuter utan att någon större mängd data laddats ned. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter med iOS 5 Golden Master-versionen sen förra veckan. Behöver jag uppdatera tro?

I så fall hur? Nedgradera till iOS 4 eller? Tack på förhand..

 

undrar samma sak...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddar för fullt men det verkar som om servern går på knäna...

Vänligen öppna inte fler trådar i samma ämne. Jag slår ihop. /moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som ideligen får ett felmeddelande om att det inte går att upprätta en nätverksanslutning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är enligt mig en av de viktigaste händelserna i OS X och iOS sedan start. Det kommer att underlåtta otroligt mycket för de flesta användarna, och ge ett enormt mervärde till märket Apple!

 

Vi är några stycken som laddar ner nu och det märks... Bara 8 timmar kvar.... :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som ideligen får ett felmeddelande om att det inte går att upprätta en nätverksanslutning?

 

Jag fick det första gången när det var 5% kvar... Sen var det bara att börja om och nu går det sjukt långsamt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter själv och laddar ner OSX Lion uppdateringen, står att det ska ta mig mellan 3-5 timmar..

Men men! Någon som kan säga hur stor själva iOS 5 uppdateringen är så man är förbered på när man är klar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som får "iPhone-enheten "namn" kunde inte återställas. This device isn't eligible for the requested build." Sitter på en iPhone 4?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS5 - 774.4 MB... det är rätt så många rader kod! om de inte har fyllt upp med högupplösta bilder..

 

Har laddat ner i ca en timma o har 250 mb kvar - 31 minuter återstår... *suck*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man göra säkerhetskopieringen? Det går ju inte snabbt. Jag säkerhetskopierar ju varje gång jag syncar, dvs jag har ju redan en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som får "iPhone-enheten "namn" kunde inte återställas. This device isn't eligible for the requested build." Sitter på en iPhone 4?

 

 

Jag har samma problem

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan bekräfta om det går att radera enskilda samtal ut historiken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som får "iPhone-enheten "namn" kunde inte återställas. This device isn't eligible for the requested build." Sitter på en iPhone 4?

 

hade samma problem, men kopplade bara ut telefonen och sen in igen så funkade det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också samma bekymmer med min 3GS :oroligoledsen:

 

 

Läste på Apple att det kan bero på att man måste uppdatera systemet först så nu prövar jag det först.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste på Apple att det kan bero på att man måste uppdatera systemet först så nu prövar jag det först.

 

Jag hade samma problem med min iPad ej JB, men min iPhone 3gs är och gick in å ändrade gs.apple filerna och fick då internal error i stället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...