Fructis Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Hej, skriver detta i förebyggande syfte. Senast jag updaterade från GM till färdig version så var jag tvungen att vänta till 4.0.1 eftersom att iTunes inte såg skillnad på GM och den färdiga versionen. Om samma sak skulle hända nu så undrar jag om det finns det något sätt att bara tanka hem ipsw filen antingen från iTunes eller en hemsida? Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fructis Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Som jag misstänkte så reggar iTunes iOS 5 GM som fullständig version, någon som vet var jag kan tanka det från? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leeaf Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Jag vore tacksam för information kring detta också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slowflow Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 http://www.smashiphone.net/download-ios-5-ipsw-firmware-iphone-ipod-toch-ipad-direct-links Här kan du hitta ipsw:n till dagens release. Sedan är det bara köra en restore så ska det nog fungera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fructis Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 Tack! Värt att nämna är att den har samma build som GM (9A334) och är exakt lika stor. Så troligtvis gjorde inte Apple några större förändringar på GM och den fullständiga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nahoj24 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 iTunes reggar beta 7 som fullständig också. lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Via iTunes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 GM är helt enkelt den officiella IOS 5.0. GM står för golden master. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.