Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdatering går ej!


le1f

Rekommendera Poster

Hallå där, Jag har en iPad 2 3G 64 Gb med 4.3.3. Jailbrekat via JailbreakMe.com

 

Men nu till problemet. Jag hade tänkt att uppdatera till 5.0 idag, men först behöver jag uppdatera till 4.3.5. så jag laddar ner den uppdateringen via iTunes, och låter iTunes sköta resten, men det går inte. iTunes börjar att säkerhetskopiera min ipad och det tar ca 1h innan säkerhetskopieringen nått 90 % och jag får upp en meddelande att det inte gick att säkerhetskopiera och att jag ska prova att koppla ut ipad och pröva igen. Samma problem igen och igen och igen.

 

SÅ jag kan alltså inte uppdatera min enhet eftersom att den inte går att säkerhetskopiera, Kan någon hjälpa mig så skulle jag vara evigt tacksam!

 

Påföljd av problemet.....

Jag har ingen tidigare säkerhetskopiering, då jag tog bort den för att skapa utrymme för den nya jag förväntade mig. Jag hade 29 gb ledigt när jag gjorde mitt senaste försök att säkerhetskopiera och misslyckades, nu har jag 600 mb ledigt, vart kan jag hitta säkerhetskopian som misslyckades som tar 28 gb??? Den syns inte i itunes under "inställningar-enheter-säkerhetskopior"

 

 

 

Jag använder mig av en PC. Windows Vista 32bit, iTunes 10.5.

 

Tack i förhand allesammans, hoppas jag gjorde mig förstådd!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem då och då. Det har då hjälp att jag stängt av alla andra program som ev. kan påverka som kalender mm som kanske vill bli synkade/sparade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...