Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iTunes 10.5 finns för nedladdning

jonmag

Recommended Posts

Japp, jag gjorde det just. Nu står badbollen bara och snurrar när jag kopplar in min iPhone/iPad i iTunes läge.

Vart hittar ni det? På Apples hemsida står det fortfarande coming soon. Min betaversion sjunger på sista versen så behöver uppdatera.

Funkar inte...? Kan det bero på att jag kör en beta, 10.5b132 ?

Funkar inte för mig heller och jag kör också betan.

Dum fråga kanske... men "duger" betan eller ska man försöka tvinga till ett byte. Typ avinstallera betan och sen ladda hem den skarpa. Har samma fundering kring iOS 5.0 givetvis. Kör betan på min iPhone också.

Funkar inte för mig heller och jag kör också betan.

Dum fråga kanske... men "duger" betan eller ska man försöka tvinga till ett byte. Typ avinstallera betan och sen ladda hem den skarpa. Har samma fundering kring iOS 5.0 givetvis. Kör betan på min iPhone också.

Jag laddade hem iTunes 10.5.0 manuellt och installerade den UTAN att avinstallera betan och det fungerade bra.

När jag skall godkänna villkoren i iTunes dyker följande mening upp:

"Om en produkt upphör att vara tillgänglig efter ett köp men innan nedladdning har du troligtvis endast rätt till återbetalning av priset du betalat för produkten. Om tekniska problem hindrar eller osäkligt försenar leveransen av din produkt har du endast rätt till antingen byte eller återbetalning av priset du har betalat, enligt vad iTunes beslutar."

Eftersom jag inte vet vad Apple lägger in för betydelse i ordet "osäkligt" så blir jag lite osäker, lite som att köpa grisen i säcken.

Törs jag godkänna villkoren?

Vad kan man egentligen göra för tillfället? Jag kan inte synka musik jag redan köpt....

När jag kopplar in iPhone så snurrar badbollen fortfarande. Det verkar som om uppdateringen har knasat. Kan man ta bort den senaste eller ska man avinstallera iTunes? Men då försvinner alla mina låtar och allt annat s0m jag har skapat förstår jag. Eller vad händer? Kopplar jag bort iPhone så slutar det och då kan jag komma in i iTunes. När jag uppdaterade försvann aldrig rutan att det var färdigt med uppdateringen. Jag fick tvångsavsluta den för att den skulle försvinna.

Varför händer det här nu när iOS 5 är på G???

Ni som har betan, ladda ner iTunes från apples hemsida. Sidan visar 10.4 men klicka på ladda ner så får ni 10.5 ändå.

När jag kopplar in iPhone så snurrar badbollen fortfarande. Det verkar som om uppdateringen har knasat. Kan man ta bort den senaste eller ska man avinstallera iTunes? Men då försvinner alla mina låtar och allt annat s0m jag har skapat förstår jag. Eller vad händer? Kopplar jag bort iPhone så slutar det och då kan jag komma in i iTunes. När jag uppdaterade försvann aldrig rutan att det var färdigt med uppdateringen. Jag fick tvångsavsluta den för att den skulle försvinna.

Varför händer det här nu när iOS 5 är på G???

Vi sitter på samma båt... vad gör man?......

Ni laddar ner och installerar igen...

Redan provat innan jag postat här

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...