Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tidpunkt för iOS 5


MrOverlord

Rekommendera Poster

Nå, va tror ni här på forumet, kommer det släppas kl 19:00 här i Sverige som vanligt imorgon eller har ni några andra gissningar eller vet ni annat??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma fundering här. Jag har dålig koll på hur det sett ut tidigare. Men när de öppnar grindarna, är det för _alla_ att ladda ner samtidigt? Eller är det olika tidpunkter i olika delar av världen? Man kan ju föreställa sig att servrarna kommer gå hyffsat varma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar väl ske någon gång på kvällen svensk tid om jag inte minns fel från tidigare uppdateringar. Så 19:00 är ett rimligt antagande.

Frågan är om de kommer släppa OS X 10.7.2 samtidigt som iOS 5 eller om 10.7.2 kanske till och med kommer redan idag?

Hur mycket trafik klarar Apples serverar? iOS 5 + OS X 10.7.2 + iTunes 10.5 + iCloud ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar väl ske någon gång på kvällen svensk tid om jag inte minns fel från tidigare uppdateringar. Så 19:00 är ett rimligt antagande.

Frågan är om de kommer släppa OS X 10.7.2 samtidigt som iOS 5 eller om 10.7.2 kanske till och med kommer redan idag?

Hur mycket trafik klarar Apples serverar? iOS 5 + OS X 10.7.2 + iTunes 10.5 + iCloud ?

 

Minns när iOS 4 släpptes så tog det mig ett par timmar att få nerladningen att fungera. Och då släpptes den kl 19

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på jailbreak för iOS 5, unthetered alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har mer info på realese tid?!?

 

Nästan alltid mellan 19.00-19.30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan alltid mellan 19.00-19.30

 

Bara att starta nedräkning då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på jailbreak för iOS 5, unthetered alltså

 

Finns inte än. Bara tethered. Jag kör redan Ios 5 och det enda jag saknar utan jailbreaket är 3G unrestrictor. VARFÖR kan inte apple ta bort sin jävla spärr på 3G data? Eller iaf låta oss själva sätta en gräns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sakta i backarna nu...Finns det en gräns på hur mycket 3G som laddas ner?! Har ett unlimited abonnemang som jag använder tillsammans med en android lur för att få internet hemma (wifi-hotspot). Innebär det att på iPhonen så skulle det säga stop efter ett visst antal GB var nådda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sakta i backarna nu...Finns det en gräns på hur mycket 3G som laddas ner?! Har ett unlimited abonnemang som jag använder tillsammans med en android lur för att få internet hemma (wifi-hotspot). Innebär det att på iPhonen så skulle det säga stop efter ett visst antal GB var nådda?

 

Nja det funkar så att du inte kan ladda ner större appar från appstore än 20 mb. Större än det är det wifi som gäller. Sedan får du sämre biterate när du streamar från tex youtube. Dvs sämre bild över 3G än över Wifi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha! Men jag kan använda en iPhone som hotspot och surfa på som vanligt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inte än. Bara tethered. Jag kör redan Ios 5 och det enda jag saknar utan jailbreaket är 3G unrestrictor. VARFÖR kan inte apple ta bort sin jävla spärr på 3G data? Eller iaf låta oss själva sätta en gräns.

 

 

Va? hade dom inte tagit bort den 3G spärren i iOS5? jag läste någonstans att Apple skulle plocka bort den begränsningen i 5:an, nu blev jag besviken :'(

 

Skit samma, jag har redan köpt 3G unrestrictor sedan lång tid tillbaka. Nu väntar jag bara på en unthetered jailbreak, sedan slänger jag på 3G unrestrictor igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid d tar! 9 minuter har den ståt på nu hur länge som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borstatanderna.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått ner den än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

65min kvar :( och att uppdatera snow leopard tar ännu längre tid typ 6 timmar kyaaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni när typ hela iDevice-världen tankar uppdatering samtidigt?? :stjarnsmall::totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...