Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bevakning av en tråd, hur avsluta?


Please

Rekommendera Poster

Garebs stillsamma fråga skapade ett litet elände för mig. Den här gamla frågan som åter fick liv har jag inte längre något intresse av att följa. Då erbjuds man möjlighet att avsluta bevakning, och det står i mejlet:

Du kan avsluta bevakningen när du vill genom att logga in på din Kontrollpanel och klicka på fliken "Forum" och därefter på "Hantera bevakade ämnen".

 

Jag loggar in på kontrollpanelen och sen stirrar mina ögon sig röda efter fliken "Forum". Men jag hittar den inte. Kan någon tala om var den finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bör du väl hitta under "inställningar för notiser" numera.

 

Om det är som du säger så måste man ju tyvärr säga att Mac-forum är illa skött om det är så icke-up-to-date. Varken formuleringen "Forum" finns och inte heller formuleringen "Hantera bevakade ämnen". Och tydligen kan man inte heller tacka nej till enskilda bevakningar där, utan det är allt eller inget som gäller.

Om det är så här, så är det faktiskt rätt så uselt skött av MacWorld forum. Det hela skapar ju bara en massa onödig frustration och irritation.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avdelningar -> hantera bevakade ämnen är då nästa alternativ.

 

Tack för din hjälp. Jag hoppas dock att de automatiskt genererade mejl man får snarast uppdateras med korrekta formuleringar.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Ah, fliken forum heter numera Avdelningar. Vi har missat att uppdatera mejlet.

 

Där ställer man in inställningar för varje individuell avdelning man kan följa.

 

Inställningar för notiser sätter de globala inställningarna för alla trådar och andra händelser som kan generera en notis.

 

Jag har uppdaterat texten i de e-post som skickas ut. Tack för att ni gjorde mig uppmärksam på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...