Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa iPhone 5 i London?


the_karate_kid

Rekommendera Poster

the_karate_kid

Kommer att befinna mig i London 10-16 oktober. OM det nu visar sig att iPhone5 faktiskt släpps under denna period, är det någon, som av erfarenhet, vet hur det brukar se ut gällande tillgängligheten? Går det att få tag på en lur? Hur har det varit vid tidigare lanseringar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att befinna mig i London 10-16 oktober. OM det nu visar sig att iPhone5 faktiskt släpps under denna period, är det någon, som av erfarenhet, vet hur det brukar se ut gällande tillgängligheten? Går det att få tag på en lur? Hur har det varit vid tidigare lanseringar?

1. Svårt.

2. Knappast.

3. Kaotiskt.

 

4. Se till att den INTE är operatörslåst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

the_karate_kid

Misstäkte nästan det. Kommer även befinna mig i New York första veckan i november. Lättare där eller fortfarande orealistiskt att få tag på en lur om den har släppts?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju alltid försöka. Jag har en kompis som köpte två iphone fyra samma dag som den släpptes i London och sålde den ena när han kom hem till Norge för samma pris som han köpte bägge för. . .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksamt. Isf får du nog köa utanför innan de öppnar. Du kommer inte kunna gå in i en butik mitt på dagen och tro att de har telefoner att sälja ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...