Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med Facebook likebox


Per_S

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har ett litet problem...eller mer konstigt, som jag inte förstår.

 

Hare en likebox på företagets hemsida (som inte är officiel än) som fungerat bra.

 

Så skaffade jag ett användarnamn på facebook så vi fick en snyggare adress där, samt la till en app som tillåter mig lägga in fbml. Då började saker och ting spöka.

Har provat stänga av appen, hjälper inte. och användarnamnet kan man ju inte ta bort efter att det väl lagts till.

 

När jag inte är inloggad på fb ser allt bra ut. När jag loggar syns bara två inlägg som jag gjorde på företagets fb i juni.....och det är det ända alla besökare ser när jag är inloggad.

Har använt mig av iframe koden. Bygger siten i Adobe Muse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du något som blockerar innehåll som t.ex. Glimmerblocker eller Adblock installerat?

Annars vid svårlösta mysterier så kan det vara bra att börja om från början, eller hitta på något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope, inget sånt.

 

Har testat det ett pargånger. Göra något annat?

 

Kommit fram till att det ser bra ut så länge besökaren inte är inloggad på fb. skumt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar detaljerad kunskap om detta men en ledtråd i mysteriet tycks vara kakorna eftersom det fungerar för ej inloggade, kaklösa, besökare. Jag kom att tänka på hur Safari blockerar kakor från tredjepart, "by default". Kan vara värt att undersöka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope, tyvärr. När besökaren är inloggad ser det puckat ut, är man utloggad från fb ser det bra ut. skummaren än juleskum!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope, tyvärr. När besökaren är inloggad ser det puckat ut, är man utloggad från fb ser det bra ut. skummaren än juleskum!

Kan du göra skärmavbildningar av den berörda delen och skicka hit dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...